اقتصادی

شروع به کار خواندن کنتورهای گاز در استان تهران

شروع به کار خواندن کنتورهای گاز در استان تهران

عملیات خواندن کنتورهای شرکت گاز تهران براساس تصمیمات گرفته شده توسط شرکت ملی گاز ایران آغاز شد.

به گزارش دنیای 77 ، احمد دارابی ، مدیرعامل شرکت گاز تهران اظهار داشت: طبق تصمیمات گرفته شده از سوی شرکت ملی گاز ایران ، عملیات خواندن کنتور پروتکل ایمنی و سلامتی شخصی را برای خوانندگان مترو در حال انجام آزمایش در تهران رعایت کرده است. شروع شده است

وی ادامه داد: “کنتور خواندن یکی از مهمترین وظایف شرکت بنزین است به همین دلیل از اپراتورهای سنجش سنج خواسته شده است که ضمن رعایت نکات بهداشتی ، عملیات خواندن متر را شروع کنند.”

به گفته شرکت گاز تهران ، دارابی اظهار داشت: “ما از مردم می خواهیم که برای ثبت تعداد کنتورها با مسئولان شرکت گاز همکاری کنند. علاوه بر این ، مشترکین می توانند تعداد متر را با ارقام # بلوک سیاه به طور معمول از چپ به راست به اشتراک بگذارند.” پیام کوتاه به شماره 20001707 ، با شماره های انگلیسی و بدون فاصله.

وی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس Corona ، مشترکان قادر به ترک خانه خود و استفاده از خدمات گاز نیستند ، افزود: مشترکان بنزین می توانند سیستم H را به سامانه پیامکی 20001701 مانند اعلام شماره کنتور ، دریافت صورتحساب نهایی و عدم دریافت رسید پیامکی ارسال کنند. دریافت شماره ، ارسال بررسی ، پیشنهادات و شکایات ، کد رهگیری سفارش را فراموش کرده و پیوندی به برنامه Android دریافت کنید.

سرانجام ، مدیرعامل شرکت گاز تهران اظهار داشت که مشترکین گاز می توانند برای دریافت فاکتور هزینه خود با شماره 1794 تماس بگیرند و یا برای اعلام و ثبت شماره متر به وب سایت شرکت گاز تهران به نشانی www.tehrangasco.ir مراجعه کنند. روی گاز خود عمل کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا