عمومی

سهم قابل‌توجه برخی محلات در جرائم/ طرح‌های جامعه‌محور حمایت شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سهم قابل‌توجه برخی محلات در جرائم/ طرح‌های جامعه‌محور حمایت شوند - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار میهر ، سرهنگ یونس شعبیان بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرکل امور اجتماعی فرمانداری سیمنان در دفتر وی گفت که چندین محله در اینجا وجود دارد.

وی در وقوع و بروز انواع جرایم و آسیب های اجتماعی سهم بسزایی داشته است ، وی اظهار داشت: زمینه و مبنایی که این مشکلات روی می دهد نیاز به بررسی علمی و دقیق دارد و باید راهکارها و راهکارهای لازم اندیشیده شود.

وی بابیان اینکه اقدامات انجام شده توسط پلیس و سایر ارگان ها و شرکت های تابعه در مجاورت خوب اما ناکافی بوده است ، اضافه کرد: در سال های اخیر ، اداره امور اجتماعی ناجا سعی کرده است کمبود بیکاری یا مزاحمت را برای سایر دستگاه ها و دستگاه ها جبران کند.

بازرس اعزام امور اجتماعی ناجا بابیان اینکه تقویت حمایت ، به ویژه حمایت مالی ، از پروژه ها و فعالیت های پلیس جامعه محور می تواند مثر باشد گفت: برای دستیابی به مقاومت اجتماعی باید این پروژه ها برای اجرای بهتر در این محلات هماهنگ شود.

شعبیان بابیان اینکه اجرای شوراهای پلیس قابل اعتماد گام خوبی در این راستا است گفت: اگرچه ضعف هایی گاه به گاه وجود دارد اما ساماندهی این امور باید به عهده تنها یک سازمان و همکاری چند جانبه باشد.

وی بابیان اینکه خوشبختانه تعامل مطلوبی بین اداره کل امور استانها و مددکاران اجتماعی فرماندهی منضبط وجود دارد ، افزود: این تعاملات می تواند تأثیر مثبتی در حوزه اجتماعی کشور داشته باشد ، بنابراین در دستور کار تقویت است. “

دکمه بازگشت به بالا