استانی

سطح پوشش کالاهای ویژه ماه محرم و صفر افزایش می یابد

مدیرکل صمت گیلان: سطح پوشش محصولات ویژه در ماه های محرم و صفر افزایش می یابد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از افزایش پوشش محصولات پرمصرف ویژه ماه های محرم و صفر خبر داد و گفت: بیش از 1000 تن گوشت برای مصرف و توزیع در استان گیلان اختصاص یافته است. . در این دو ماه

این خبرگزاری از گیلان گزارش می دهد؛ تیمور پورحیدری در کارگروه تنظیم بازار استان که با حضور اعضای کارگروه مذکور و فرمانداران 17 شهرستان در استانداری گیلان برگزار شد، گفت: سهمیه ای برای هزینه نمایندگان مذهبی و افزایش سطح پوشش در نظر گرفته شده است. کالاهای مصرفی بالا، گوشت قرمز و سفید منجمد و برنج در محصولات قندی یافت شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان تامین کالاهای اساسی را مهم دانست و تاکید کرد: تعامل و همکاری متقابل اعضای کارگروه چه در حوزه تامین و چه در حوزه نظارت می تواند از بروز هر گونه بی نظمی جلوگیری کند. آشفتگی در بازار

دبیر کارگروه کنترل بازار استان گیلان، تخصیص 1500 تن برنج خارجی را از دیگر برنامه های این ماه برشمرد و گفت: بر اساس برنامه اعلام شده؛ برنج خارجی به میزان 1500 تن در سال جاری است. به غیر از گوشت قرمز و سفید منجمد و برنج خارجی، بیش از 909 تن شکر برای مصارف مختلف غذایی به استان اختصاص داده شده است که بر اساس حواله آژانس های تبلیغاتی توسط سازمان جهاد کشاورزی به مسئولان مربوطه عرضه می شود.

وی در بخشی دیگر از این سخنان به بازرسی از محدوده بازار پرداخت و گفت: در چهار ماهه نخست بیش از 42 هزار بازرسی در انواع عرضه کالا به غیر از حوزه های قاچاق انجام شد. استانی که در این مدت بیش از 5 هزار تخلف کشف و متخلفان را 2700 میلیارد تومان جریمه کرد و این مبلغ در همین مدت کوتاه جریمه شد؛ این نشان دهنده برخورد قاطع این اداره کل با متخلفان است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا