عمومی

سردار باقری به پاکستان سفر می‌کند

سردار باقری به پاکستان سفر می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دنیای 77 ،
به گزارش ایرنا ، سفر سردار باقری به دعوت رسمی ژنرال کمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان انجام می شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح قرار است با رئیس یک هیات عالی رتبه نظامی ، امنیتی و دفاعی و همچنین مقامات عالی سیاسی ، نظامی و امنیتی پاکستان دیدار کند.

دیدار با نخست وزیر ، فرمانده ارتش ، ستاد مشترک ارتش و برخی دیگر از مقامات نظامی پاکستان در اسلام آباد بخشی از دستور کار سردار باقری است.

اعضای یک هیئت عالی رتبه نظامی از جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سفر خود به پاکستان شرقی از شهر بندری کراچی در جنوب پاکستان و برخی از پایگاه های نظامی و دریایی آن بازدید خواهند کرد.

سفر کنونی یک هیئت نظامی از همسایه سابق ما مرحله جدیدی را در تقویت روابط نظامی ، دفاعی و امنیتی بین ایران و پاکستان ، دو کشور مهم جهان اسلام نشان می دهد.

کارشناسان سیاسی و نظامی با توجه به وضعیت امنیتی منطقه و جهان اسلام از جمله وضعیت افغانستان ، سفر ستاد کل نیروهای مسلح ایران به پاکستان را مهم و موثر می دانند.

سفر ژنرال محمد باقری به پاکستان در سال های اخیر با توجه به روند رو به رشد روابط دفاعی ، امنیتی و نظامی بین دو کشور و برادران همسایه بسیار مهم تلقی می شود.

در این سفر تمایل مشترک مقامات نظامی ایران و پاکستان برای تقویت همکاری های دو جانبه ، افزایش امنیت در مرز مشترک ، کمک به ثبات منطقه ای ، از جمله چشم انداز مشترک برای بازگرداندن صلح و ثبات در افغانستان ، مشورت در مورد مسائل اسلامی و زمینه های مشترک بیان شد. . عزم و اراده

دکمه بازگشت به بالا