عمومی

سربازان نمونه فرماندهی انتظامی لرستان تجلیل شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار میهر ، به مناسبت هفته دفاع مقدس روز چهارشنبه در مراسمی در فرماندهی انتظامی لورستان از اعضای نیروهای مسلح تقدیر شد.

سید اسماعیل حسینی مازندرانی ، رئیس بخش ایدئولوژی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان ، با اشاره به اینکه ارتش جواهر کشور و منبع ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است ، اظهار داشت: این بیان اقتدار ، ایثار ، شهامت و میهن پرستی است.

سربازان باعث احترام و افتخار به قلعه ها و دین هستند

وی افزود: سربازان عزیز ، شما اعتماد گرانبهای این خانواده ها را دارید که برای محافظت از این مرز و بوم در نیروهای مسلح تحت پرچم جمهوری اسلامی و در سایه استان فعالیت می کنند.

فرمانده انتظامی لابی بابیان رئیس عقیدتی و سیاسی بابیان اینکه سربازان یک سنگر و مایه افتخار و افتخار دین هستند گفت: خدمت سربازی یکی از مهمترین مراحل زندگی است که سربازان عزیز امیدوارند از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند ، مدارا و زندگی برای ورود به آن حوزه های اجتماعی.

سربازان نمونه فرماندهی انتظامی لرستان تجلیل شدند - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

هفته دفاع مقدس نمادی ناب از بازی رزمندگان اسلام در برابر حقیقت در برابر دروغ است

حجت الاسلام حسینی مازندرانی در بخشی دیگر از سخنان خود هفته دفاع مقدس را فرصتی برای بزرگداشت حماسه آفرینان زمان دانست و خاطرنشان کرد: آنچه در این هفته مقدس باید از آن محافظت شود هنر هر مبارز اسلامی است که جان خود را فدا می کند. آنها در مقابل دشمن ایستادند و به جنگ مردان رفتند.

وی افزود: هفته دفاع مقدس نمادی از بازی درست رزمندگان اسلام در برابر بی عدالتی است و ما در جنگ ایمان ، اعتماد ، وحدت ، امید به آینده ، شفافیت اهداف ، اتکا به نیروهای خودی و تکیه بر اسلام پیروز شده ایم. ” بیا بریم.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان دیدگاه دشمن را از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر داد و افزود: امروز به دلیل رشد فکری و آگاهی عمومی ملت ها ، دستیابی به استعمار از طریق نفوذ و سلطه کار آسانی نیست به همین دلیل است که در دهه های اخیر ، استعمارگران شیوه نفوذ در کشورشان را تغییر داده اند. هندی و آنها سعی می کنند با سیاست های ضد فرهنگی به اهداف شیطانی خود برسند.

دکمه بازگشت به بالا