حوادث و رویداد

سبقت آمار قربانیان کرونا از حوادث جاده‌ای

سبقت آمار قربانیان کرونا از حوادث جاده‌ای

آفتاب نیوز:

تلفات غیرنظامیان در جاده های کشور همواره مورد نگرانی مردم و مسئولان بوده است و ایران کشور با بیشترین تعداد تصادفات محسوب می شود که دولت در تلاش برای کاهش آن است. گرفتن

امروز اما با وجود تعداد متوسط ​​مرگ و میر تاج در سوانح رانندگی ، حساسیت به فاجعه کم است ، حتی برخی از شهروندان به Coid 19 اعتقاد ندارند و وجود آن را نادیده می گیرند.

هر ساله 300000 تا 400000 نفر در حوادث رانندگی در ایران مجروح و مجروح می شوند و از 11 ژوئیه ، تعداد افرادی که با القاعده 19 در کشور زندگی می کنند ، به 252 هزار و 720 نفر رسیده است.

براساس اعلام سازمان پزشکی قانونی ، سال گذشته 15 هزار و 932 نفر در سال 1999 ، 1،16984 نفر در سال 1996 ، 1،17،1183 در سال 1997 و 1،16.947 نفر در حوادث رانندگی در کشور جان خود را از دست داده اند. تعداد تصادفات سالانه 300 تا 400 هزار نفر و در مجموع از 95 به 98 حدود 1.2 میلیون نفر بوده است.

این در حالی است که از مارس 1999 تا ژوئیه سال 2015 ، 252.720 نفر در کشور به ویروس تاج آلوده شده اند و با 142 مورد مرگ در 24 ساعت گذشته ، تعداد کشته های کوید 19 در کشور در سال گذشته به 12447 نفر رسیده است. در 142 روز گذشته (با شروع از مارس 1999 تا 10 ژوئیه 1999) ، به طور متوسط ​​87 تا 8 ایرانی کورونا کشته می شدند.

در لرستان ، سال گذشته 523 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند ، به طور متوسط ​​1.44 روز در روز ، اما 140 روز پس از شیوع تاج (از 9 ژوئیه) ، 245 نفر در استان بر اثر کوین 19 فوت کردند. به طور متوسط ​​1.75 نفر در روز.

در مقابل حوادث جاده ای که دلایل مختلفی دارند اما علل بیماری عروق کرونا قلب و مرگ بسیار پیچیده نیست و به مهارت های تخصصی احتیاج ندارد ، مرتکب تقریباً خاص ، برنامه ریزی ناقص و پروتکل تلفات کرونری را انجام داده است. جلو جاده را بگیرید.

در مقایسه ، برای کاهش تصادفات جاده ای ، که هزاران دلار هزینه طولانی به عنوان استاندارد برای جاده ها و اتومبیل ها دارند ، و البته راه های مقابله با تاج هزینه اقتصادی چندان گران و دشوار نیست و مهمترین و ساده ترین آن است. استفاده از ماسک و شستشو بدون وقفه و اساسی است ، اما سؤال اینجاست که چرا کورونا هنوز در مسیر سلامت و شکار ایران قرار دارد؟

به گفته کارشناسان و مسئولان ، با خطر تاجگذاری ، اعتبار عمومی گاه به 70 درصد کاهش می یابد ، این بدان معنی است که میزبانی این مهمانان دعوت شده ادامه می یابد.

سخنگوی وزارت بهداشت در گزارشی در تاریخ 17 ژوئیه گفت: افراد مبتلا به بیماری های مزمن خسته شده بودند ، بسیاری از خانواده ها در حال عزاداری بودند ، بسیاری از آنها از این بیماری رنج می بردند و بسیاری نیز نگران این بیماری بودند.

به گفته لری ، کارکنان بهداشت و درمان تحمل فشار زیادی در کار دارند و امیدواریم با هم بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم. کار درستی که در این مدت انجام می شود ، حفظ فاصله اجتماعی ، شستن مرتب دستان ، ماسک پوشیدن و جلوگیری از حضور در جلسات است.

و نکته دیگر که باید دور از هرگونه تعصب و واقعیت در نظر گرفته شود این است که مردم همواره می خواستند خواسته های مسئولان دولت و سیستم خود را برآورده سازند و این یک حق طبیعی و اصولی است که شهروندان از اجرای وعده های مدیران خودداری کنند.

اکنون مردم در صدر این بحران قرار دارند و بسیاری از مقامات دولتی ، مقامات ، مدیران و هواداران از شهروندان می خواهند تا برای پایان دادن به کویت 19 کشور و کادر پزشکی و افراد درگیر همکاری کنند. کمک کنید تا در این زمان مردم بتوانند با برنامه ریزی و اقدامات اساسی مسئولان و همچنین با همکاری و اقدام مشترک ، این بحران را تسریع کنند.

درست همانطور که مسئولان و برنامه ریزان دولت وظیفه دارند الزامات عروق کرونا مانند راه حل های استریلیزاسیون و ماسک های ارزان قیمت را برآورده کنند ، مردم باید نسبت به اقدامات احتیاطی و پروتکل های طراحی شده توجه کنند و نسبت به اجرای آنها نسبت به اجرای قانون حساس باشند. برش 19

درست است که در شرایط اقتصادی کنونی ، بسیاری از افراد نمی توانند به اصطلاح کار و مشاغل نشسته در خانه را متوقف کنند ، اما بهتر است که این فعالیت ها مطابق با مبارزه کورونا باشد ، زیرا در غیر این صورت افراد خود را ریسک می کنند و یا می میرند و خانواده و نزدیکان خود را می کشند. منجر به بیماری جدی و مرگ می شود و این چرخه ادامه خواهد یافت.

برخی از افراد اساساً اعتقادی به وجود این بیماری ندارند و با بی توجهی به خطر انداختن خود و دیگران و بدتر از آن آنها را به زور این باور غلط در دیگران برقرار می کنند و سعی می کنند اطرافیان خود را متقاعد کنند که Quid 19 یک موجود خارجی است. شکی نیست که این نوع درمان موج دوم بیماری را آغاز کرده و باعث خستگی مزمن به کادر درمانی شده است.

موضوع دیگر استقامت کورونا در حضور در مجامع غیرضروری و عزاداری و مراسم عروسی به دلیل سوءاستفاده است. آنها برای مسدود کردن یا کشش Covid 19 کار می کنند.

دکمه بازگشت به بالا