عمومی

سایه قرمز کرونا بر استان کرمانشاه/وضع ۱۳ شهرستان کرمانشاه قرمز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سایه قرمز کرونا بر استان کرمانشاه/وضع ۱۳ شهرستان کرمانشاه قرمز شد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار آنلاین گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت و تعیین رنگ استان کرمانشاه ۱۳ شهرستان کرمانشاه قرمز رنگ شدند.

وی ادامه داد: شهر کرمانشاه اسلام آبادغرب، مارپیچ ذهاب، گیلانگرابهرسین، کنگاور و سنقر و کلیایی و راونسر که قبلا در پست کرونا بودند همچنان در پست قرمز هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا در کرمانشاه گفت: شهرستان های پاوه، جوانرود، سه باباجانی، صحنه و کسار شیرین که پیش از این در تاج نارنجی و زرد بودند، در رنگ بندی جدید قرمز هستند.

وی خاطرنشان کرد: دالاهوی تنها شهرستانی در استان کرمانشاه است که همچنان در وضعیت زرد قرار دارد اما شهروندان باید توجه داشته باشند که این وضعیت بحرانی است و در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی وضعیت این شهرستان بدتر می شود. بد

محمدی خاطرنشان کرد: واکسن کرونا در استان کرمانشاه انواع مختلفی دارد و افراد بالای 18 سال که سه ماه پیش تزریق دوم را انجام داده‌اند می‌توانند برای دریافت نوبت سوم به مرکز واکسیناسیون کرونا شهرستان و روستای استان مراجعه کنند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: کسانی که هنوز واکسن کرونا را دریافت نکرده اند برای دریافت واکسن کرونا در اسرع وقت به مرکز جامع ایمن سازی مراجعه کنند.

دکمه بازگشت به بالا