عمومی

ساختمان شهرداری ابهر تخریب شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ساختمان شهرداری ابهر تخریب شد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

احمد جلگه دار آنلاین در گفت و گو با خبرنگار به آغاز عملیات آزادسازی اشاره کرد ابهررود وی یکی از اقدامات موثر در این زمینه را تخریب ساختمان شهرداری ابر در منطقه عنوان کرد.

او یادآور شد که برای آزاد کردن حریم خصوصی ابهررودوی گفت: همه اقدامات به صورت قانونی و کارآمد انجام می شود. ابهررود به سفارش قرار گرفت قضایی انجام شده.

این مسئول ضمن تقدیر از همکاری اعضای شهرداری ابهر و شورای اسلامی شهر ابهر گفت: ما به سمت و سوی آزادی حریم اعتقاد داریم. ابهررودتمام ساختمان های غیرقانونی باید تخریب شوند، یعنی نگاه ما به این گونه تخریب ها نگاه دولت نیست و به همین دلیل تخریب ساختمان های شهرداری نیز در همین راستا انجام شده است.

فرماندار شهرستان ابهر در ادامه خاطرنشان کرد: برای آزادسازی منطقه و انجام عملیات باید کار آغاز شود. ابهررود وی گفت: ما به معنای واقعی کلمه سعی کردیم این انتشار را از ساختمان ها و سازه هایی که متعلق به دستگاه ها است شروع کنیم. ابهررود نوبت شماست و به ترتیب انجام خواهد شد.

ذوالگادار در ادامه با تاکید بر اینکه رهاسازی بدون هیچ امتیازی انجام می شود، گفت: این نوع ساخت و ساز با در نظر گرفتن آسیب های بستر و جنبش با ورود رودخانه با چنین ساخت و سازهایی تاثیر جدی خواهیم داشت.

دکمه بازگشت به بالا