ورزش

زورمان نمی‌رسد از پرسپولیس پول بگیریم

زورمان نمی‌رسد از پرسپولیس پول بگیریم

به گزارش شفاف، فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهر خودرو بعدازظهر سه شنبه در حاشیه مراسم یادبود مرحوم پرویز دهداری در جمع خبرنگاران گفت: جفا در حال انجام است. اگر مشکلی داشتیم ادامه می دهیم. ما سال گذشته در هفته دوازدهم 12 امتیاز داشتیم. در چند روز گذشته جلسه ای در هیئت مدیره برگزار کردیم و قرار شد کادر فنی را تقویت کنیم و در جذب بازیکن تغییراتی ایجاد کنیم.

وی درباره صورت های مالی و شفافیت مالی باشگاه های لیگ برتری گفت: متأسفانه عادت کرده ایم مدیران فعلی را مقصر اشتباهات مدیران سابق بدانیم. از خدمت آقای عزیزی خادم متنفرم ولی از ایشان شاکی هستم. نگرش نسبت به باشگاه های خصوصی باید کمی بهبود یابد. هنجار اکنون برای همه تعیین شده است. می خواستم با آقای آزورلو صحبت کنم اما در سال های اخیر این شفافیت مطلوب نبوده است.

با حمیداوی اسم باشگاهش شهر خودرو است یا پریده؟ آیا ما اختیارات بالاتری از فیفا داریم؟ AFC بعد از فیفا. در نامه ما نام شهرخدرا ذکر شده است. تیم برای ماست و اسمش شهر خودرو است.

در همین زمینه مالک باشگاه شهرخودرو گفت چرا این تیم در تهران تمرین کرد؟ وی گفت: ما در تهران اسپانسر داریم که هزینه تیم را می دهد و ما کارمان را در تهران انجام می دهیم.

وی در خصوص درخواست باشگاه شاه خودرو برای انتقال یحیی گل محمدی به پرسپولیس گفت: نمی توانیم خودمان را مجبور کنیم از پرسپولیس پول بگیریم. کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفته است که ادعای 1010 میلیارد دارد اما هنوز این مبلغ نوشته نشده است.

مالک باشگاه شهرخودرو با بیان اینکه سرپرست باشگاه پرسپولیس خواستار پیوستن به این باشگاه شد به باشگاه اطلاع دهد، گفت: با رای گیری کمیته استیناف دیگر نمی دانم باید چه کار کنم.

حمیداوی با اشاره به اینکه گفته می شد مدیران باشگاه در این تیم دخالت می کنند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر آقای میثاقیان جزو کادر فنی تیم هستند و می توانید از ایشان بپرسید که آیا من دخالت می کنم. از میثاقی می خواهم که وقتی از شرایط باشگاه انتقاد می کنند به ما و آقای حیدرپور فرصت دفاع بدهند. تیم ما با خطوط هوایی چارتر سفر می کند و امکانات خوب است. ما حدود 30 درصد از پرداخت های مورد نیاز را انجام داده ایم و این مشکلات قابل حل است.

دکمه بازگشت به بالا