عمومی

زانو زدن شتر انتقاد در آستانه مجلس یازدهم

حمایت ضعیف از مشارکت در این روند بی تأثیر نبود. البته نقش نظر سیاسی و تهمت سیاسی غیرقابل انکار است ، اما هیچ بهانه ای برای آزار و اذیت مجلس وجود نداشت ، حتی اگر مجلس آزار دهنده از انواع مختلف و در موقعیت های زمیندار باشد.

در تاریخ آسیب شناسی ، دلایل مشابهی وجود دارد که مانع از رد پارلمان در همه موارد می شود.

چیزهایی که دیروز مورد انتقاد قرار گرفتند و رحمت می خواستند (رحمت می خواستند) نباید امروز همان خیری را آرزو کنند که زمانی گیجی به حساب می آمد. یافتن ایده های قبلی در قالب آرا back پشت به پشت می تواند کمک کند. یکی از جدی ترین موانع پارلمان ایران عدم حساسیت آن در میان منتقدان و منتقدان وجود آن ، تعدد قوانینی است که سیاست های قانونگذاری در بازار را در بازار باز می دارد و عدم تمایل به مطالبه آن است.

از آنجا که وجود مجلس مبتنی بر برنامه و تعصب نیست ، قانون بر دوش مردم وضع شده است ، بنابراین قانون به جای طرح و برنامه به یک امر سلیقه ای تبدیل شده است و همینطور است. داستان مارها و مارهای کبرا برای رسیدن به خانه مارها انتخاب شده است زیرا آنها جان خود را در صورت مرگ دیگری تضمین کرده اند و این نگرش با کمک طراحی زنجیره ای یا جلسات شیک بعدی و مصاحبه های پوچ ، اساس تورم قرار گرفته است. خویشتنداری ، مسئولیت توسعه و تأمین اشتغال ؛ گوزن های آمالی سال ها در پای یکی از وحشی ترین کوه های کالپانا زندگی کرده اند و ما سعی می کنیم در یک تازی غافل شده بر آن غلبه کنیم.

زانو زدن شتر انتقاد در آستانه مجلس یازدهم

بدون ترک عادت و پرهیز از نیاز به رو در رو و استفاده از جعبه های تصویر ملی (رادیو و تلویزیون) برای دستیابی به اهداف سیاسی هیچ کاری نمی توان انجام داد. ما باید منافع ملت و منافع ملی را دنبال کنیم و علائم نگارشی و موضوعات جداگانه را دنبال نکنیم.

بعضی اوقات نیازی به توقف در سطح اول مدیریت سیستمی با قدمت چند ساله نداریم

چرا اصل 144 قانون اساسی اجرا نشد؟ قانون توانمندسازی تجارت چیست؟ با توجه به همه نگرانی های نمایندگان حاضر و دوره مکتوب ، چرا ما به نقطه ایده آل که همه ما نیاز داریم نرسیدیم؟ روزنه اصلی توسعه که بوروکراسی را از هم جدا می کند باید مشخص شود که ما با هیچ سیاستی نمی توانیم دولت و مجلس را از نظر حزب بگیریم و با نهادهای مهم در رستوران سیاست و عملکرد برخورد کنیم ، زندگی ما را با این گذشته فراموش شده چاق نمی کند و خلق ایده آل ها در جایی ما را به همان سرنوشتی سوق می دهد که از آن فرار خواهیم کرد.

* دکتر نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس دهم

27216

دکمه بازگشت به بالا