عمومی

رپورتاژ آگهی معتبر را در کدام سایت ها می توان منتشر کرد؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]انواع سایت جهت درج رپورتاژ
رپورتاژها در واقع نوعی بک لینک محسوب می‌گردند. برخی از افراد همواره عبارت “بک لینک بگیریم یا رپورتاژ” را بارها و بارها به کار می‌برند که متاسفانه اشتباه است. به این دلیل که رپورتاژها خود نوعی بک لینک محسوب می‌گردند. البته رپورتاژها بهترین و با کیفیت‌ترین نوع بک لینک به شمار می‌روند که کیفیت و اثرگذاری آنها به نحوه نگارش رپورتاژ و استراتژی سئوی هر سایت بستگی دارد.

انتشار رپورتاژ در سایت های خبری و مجله ای
سایتهای خبری یا مجله ای به دلیل داشتن فعالیت زیاد و تولید محتوای مکرر (به طور معمول، انتشار روزانه محتوا)، بهترین و موثرترین منابع جهت درج رپورتاژ محسوب می‌گردند. این سایت‌ها به دلیل اهمیت بالایی که دارند اغلب تعرفه‌های بیشتری را جهت انتشار رپورتاژ تعیین نموده‌اند.

انتشار رپورتاژ در وبلاگ های فعال
وبلاگ های فعال نیز به وبلاگ هایی گفته می شود که علاوه بر تخصصی بودن موضوع محتوای هر وبلاگ، به طور مکرر به روزرسانی می‌گردند و این به روزرسانی‌های پی در پی باعث به دست آوردن اعتماد بالا نزد گوگل خواهند شد و به دنبال آن در صورت درج رپورتاژ، ارزش و اعتبار آن رپورتاژ بالا خواهد رفت. تیم سئوسل با دارا بودن مجموعه‌ای شامل حداقل ۸۰۰ وبلاگ فعال در حوزه های مختلف تخصصی و عمومی، به عنوان بزرگترین ارائه دهنده رپورتاژ وبلاگی ایران شناخته می‌شود. حوزه‌هایی که در حال حاضر امکان درج رپورتاژ در آنها فراهم است:

حوزه های عمومی
رایانه = بیش از ۱۰۰ وبلاگ فعال
موبایل = بیش از ۱۰۰ وبلاگ فعال
صنعت ساختمان = بیش از ۱۰۰ وبلاگ فعال
فیلم و سریال = بیش از ۱۰۰ وبلاگ فعال
پزشکی = بیش از ۱۰۰ وبلاگ فعال
لوازم خانگی = بیش از ۱۵۰ وبلاگ فعال
موزیک = بیش از ۱۰۰ وبلاگ فعال
حوزه گردشگری = بیش از ۱۰۰ وبلاگ فعال
خبری = بیش از ۱۵۰ وبلاگ فعال

تنوع سرویس های وبلاگی برای درج رپورتاژ آگهی
تیم سئوسل در حال حاضر در سرویس های وبلاگدهی زیر در حال فعالیت بوده و امکان درج رپورتاژ را برای کلیه عزیران فراهم نموده است.

blogfa.com
blog.ir
farsiblog.com
loxblog.com
rozblog.com
avablog.ir
limoblog.ir
blograz.ir
royablog.ir
nasrblog.ir
ttblog.ir
viablog.ir
tinysite.ir
rahatblog.ir
۱۲۳blog.ir
jetblog.ir
samenblog.com
daryablog.ir
parseblog.ir
aramblog.ir
b88.ir
انتشار رپورتاژ در شبکه های اجتماعی (web 2)
تیم فروش رپورتاژ آگهی سئوسل همچنین با دارا بودن مجموعه ای شامل حداقل ۱۲۰ سرویس شبکه های اجتماعی و وب ۲، آماده درج رپورتاژهای شما در این سرویس ها می باشد. این سرویس ها به زودی در سایت فعال و قابل ارائه خواهند بود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا