استانی

رویکرد دولت سپردن مسئولیت های اجتماعی به سمنها وجوانان است

رویکرد دولت واگذاری مسئولیت های اجتماعی به سالمندان و جوانان است

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: واگذاری کار به دریانوردی و سپردن مسئولیت اجتماعی به جوانان رویکرد دولت مردمی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی دنیای 77 از قزوین؛ دوره آموزشی ارتقای مهارت های مدیریت حرفه ای موسسات خیریه و موسسات مردم نهاد استان قزوین روز دوشنبه با حضور سلیمی رئیس سازمان داوطلبانه جمعیت هلال احمر، رادان معاون مشارکت های اجتماعی در امور اجتماعی کشور. سازمان، کبیری، معاون سیاسی استانداری، حراست، مدرسه، مدیر کل. حسین خوئینی ها مدیر عامل امور اجتماعی استانداری و جمعیت هلال احمر استان در سالن فنی و جلسات برگزار شد. دانشکده فنی، دانشگاه بین المللی امام خمینی، قزوین.

0088

ابوالحسن کبیری به همین مناسبت گفت: دوره های مهارت آموزی برای جوانان و مردم حائز اهمیت است و باید مورد توجه برنامه ریزان و متولیان قرار گیرد.

وی گفت: دولت آقای رئیسی که مبتنی بر تحول مردمی است، خوشبختانه برنامه منسجم و از پیش تعیین شده ای دارد و با تهیه سند راهبردی در جهت تحقق ایران قدرتمند گام برمی دارد و با انتشار این سند اعلام کرد که به دنبال آن است. برای کار مردم

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: دولت مردمی در زمینه کشاورزی، صنعت، امور زنان و سبک زندگی برنامه دارد و شاید به همین دلیل است که در یک سال اخیر شاهد هجمه های بین المللی بوده ایم چرا که می دانند اگر دولت این سند را اجرا کند، آن را اجرا می کند. نقشه دشمن را خنثی خواهد کرد.

وی بیان کرد: هر زمان که شاخص های اقتصادی در مسیر رشد قرار گرفته است، دشمنان بیشتر توطئه کرده اند.

0009

کبیری نقش ویریا را در فعالیت های اجتماعی برشمرد و افزود: فعال بودن ویریای غیرفعال در این دولت یک شاخص است و این تشکل ها به عنوان نمایندگان مردم در بخش های تخصصی می توانند به دولت کمک کنند و به کاهش مشکلات کمک کنند.

وی گفت: بنیان نهادهای مردمی با سمن ها رشد می کند و باید سمن ها و خیرین را مسئول کسب نتایج بهتر بدانیم.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتایج رای دادن به و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا