عمومی

روزه روحیه و ایمان انسان را در برابر گناه تقویت می کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

روزه روحیه و ایمان انسان را در برابر گناه تقویت می کند - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آیت الله غلامعلی صفایی روز جمعه در جمع خبرنگاران بوشهری اظهار داشت: وی ضمن تبریک روز مردم مبارک رمضان به مردم استان بوشهر و مسلمانان جهان گفت: “مرگ مقدس در ماه رمضان ماه محبوب خدا است که بر اساس ایمان ، دلسوزی و چشم انداز است.”

امام جمعه بوشهر افزود: “ماه رمضان اوج بهار معنویت انسان و ماه پایانی باران وحیهای الهی است و اگر باران وحیهای الهی بر زمین تشنه قلب او بیفتد روزه موفقی است.”

وی خاطرنشان کرد: تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان متفاوت است: بهترین راه برای تلاوت قرآن هدایت آن است. مشکلات و عمل گرایی مبتنی بر آموزه های قرآن است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بوشهر ادامه داد: مسیر صعود روشنگری با قرآن خواندن ، درک ، ایمان و پیروی از آموزه های قرآن کریم در بالاترین سطح است.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: در ماه مبارک رمضان ، اگر قرآن در قلب خود نشان دهد که ماه رمضان ماه یاد خدا است ، گفت: روزه روحیه و ایمان انسان را تقویت می کند تا هوای نفس را فرو برد. .

نماینده ولی فقیه استان و رئیس نماز جمعه بوشهر در روز جمعه تأکید کرد: بنابراین شرط پاسخگویی به نماز این است که از تحقیر الهی خودداری شود.

دکمه بازگشت به بالا