عمومی

روح برانکو، هنر کالدرون، امانت‌داری یحیی

روح برانکو، هنر کالدرون، امانت‌داری یحیی

پیروزی پرسپولیس در برابر فولر ، کل این تیم را در کل لیگ برتر به 1000 امتیاز رساند ؛ درست قبل از استقلال از آن مرز عبور کردم. البته پروژه یحیی به اینجا ختم نمی شود و او دو ماموریت عالی دیگر نیز در پیش دارد. اولین جام حذفی است که می تواند فصل گذشته “دوقلوی” برانکو را تکرار کند و دومی می تواند به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

به گزارش دنیای 77 ، این مجله دنیای اقتصاد وی نوشت: “پرسپولیس شنبه شب با برتری یک بر صفر فولاد خوزستان بالاترین گام ممکن را به سمت قهرمانی برد. در واقع بدون در نظر گرفتن معادله مقاله ، مشخص است که این تیم در لیگ نوزدهم پیروز شد ، .

تیم ترکیبی فولرها یکی از اصلی ترین موانع قهرمانی سرخ ها بود ، اما حتی این تیم با وجود عملکرد عالی که به خصوص در 45 دقیقه اول داشت ، نتوانست در برابر تمایل قرمزها برای پیروزی مقاومت کند. برای پرسپولیس ، این احتمالاً بزرگترین میراث برانکو است. شخصی که دانش آموزان خود را در هر شرایطی به سه امتیاز عادت کرده است. بدون شک تا زمانی که این ذهنیت در بین پرسپولیسی ها وجود داشته باشد ، آنها یک قدم جلوتر از هر حریف هستند. استیل قبل از دیدار مقابل پرسپولیس ، پنج بازی اخیر خود را به دست آورده بود. پیروزی که یکی از آنها برابر با آزادی بود. عملکرد هر دو تیم در نیمه اول ثابت کرد که پرسپولیس این بار به میدان سختی رسید اما با همزیستی با جام و موفقیت ، کار خود را انجام داد و کارت در نیمه دوم برگشت. بدین ترتیب ، سیامک نعمتی که بسیار خوب بود و دیر به تیم اصلی برگشت ، بهترین تلاش خود را انجام داد و تک به تک سه امتیاز برای قرمزها به ثمر رساند. این دهمین پیروزی 1-0 برای وایت ها در لیگ 19 است. تیمی که برای اولین بار گل اول را به ثمر می رساند برنده می شود. باور نکردنی است که این تیم در 14 بازی اخیر خود 13 پیروزی کسب کرده است و فقط مقابل استقلال متوقف شده است. آن رقیب قرار بود با پیروزی مقابل پرسپولیس روی سرنوشت کل فصل تأثیر بگذارد ، اما گل آخر بشار روسان پرسپولیس را به همان شکل غیرمنتظره مانند گذشته نگه داشت.

هنگامی که داور در پایان مسابقه پرسپولیس و فولادار سوت را سوت زد ، دوربین در عکس یحیی گلمحمدی ماسکی از هیجان و رضایت را نشان داد. او حق دارد خیلی خوشحال باشد. آمار خودش در نیمه دوم استثنایی بود و از همه مهمتر ، وی بعد از استراحت وحشتناک به دلیل کرونا توانست تیمش را در شرایط عالی حفظ کند. وی پس از گذشت دوازده سال از سمت ریاست جمهوری ، اکنون برای اولین بار به نفع قهرمانی در لیگ برتر است و می تواند اعتبار خود را دو چندان کند. این اولین بار در تاریخ است که پرسپولیس مربی خود را تغییر داده تا قهرمان لیگ شود. با این حال ، فلسفه تغییر سرمربی سابق هنوز روشن نشده است!

با این حال ، ما می دانیم که هر سه مربی در قهرمانی چهارم و پایان پازل پوکر شریک هستند. از برانکو ایوانکوویچ که آخرین نفس خود را برای این تیم نفس کشیده است و هنوز هم تأثیرات حضور وی مشهود است ، گابریل کالدرون که با قدرت و اقتدار خود دوران سختی را پشت سر گذاشت و البته یحیی گل محمدی که این بار به مقصد خود رسیده است. پیروزی پرسپولیس در برابر فولر ، کل این تیم را در کل لیگ برتر به 1000 امتیاز رساند ؛ مرزی که به تازگی از استقلال عبور کرده بود. پروژه یحیی به اینجا ختم نمی شود و او دو مأموریت عالی دیگر در پیش دارد. اولین جام حذفی است که می تواند فصل گذشته “دوقلوی” برانکو را تکرار کند و دومی می تواند به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. آنها به نیمه نهایی جام پرسپولیس رسیده اند ، اما با تراکتور ، مسجد سلیمان تل و یکی از دو تیم استقلال یا سپاهان رقابت سختی خواهند داشت. در آسیا نیز سفیدپوستان باید امتیازهای باقی مانده را کاهش دهند تا در دو بازی اول با یک امتیاز به صدر جدول برسند. کار یحیی به تازگی آغاز شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا