جامعه و خانواده

روحانی: دستورالعمل‌های ستاد کرونا صرفا توصیه پزشکی نیست، مقرراتِ لازم‌الاجرا است

روحانی: دستورالعمل‌های ستاد کرونا صرفا توصیه پزشکی نیست، مقرراتِ لازم‌الاجرا است

رئیس جمهور با تغییر از “قرمز” به “زرد” یا “سفید” به جای “اخطار” و “تأکید بر اینکه” این گزارش نقش اساسی مردم در روند رسیدگی به گزارش را نشان می دهد. این بیماری به این دلیل است که آنها دستورالعمل ها را رعایت می کنند و هشدارها را جدی می گیرند و البته این مبارزه و مبارزه بدون حمایت مردم به هیچ وجه ممکن نیست. ”

به گزارش دنیای 77 ، حجت الاسلام والمسلمین والمسلمین حسن روحانی اظهار داشت: بدون شک ، تنها با تعیین دستورالعمل های بهداشتی و نظارت و مراقبت از دستگاه های مسئول ، نمی توان با بیماری بیماری قلب و عروق کرونا مقابله کرد و از جانب خود مردم است.

رئیس جمهور همچنین با ابراز تأسف از احتمال ادامه وضعیت قرمز در برخی مناطق کشور و شهرها یا هشدار در برخی از شهرهای دیگر برای قرمز شدن گفت: “مردم به ویژه در این شهرها باید با شدت و حساسیت بیشتری دستورالعمل های درمانی را دنبال کنند ، زیرا این وضعیت منجر به اقدامات مهم می شود.” هر جا که باید محدودیت های خاصی را تحمیل کنیم ، در عین حال ، همه باید نگران خستگی ، فرسودگی و از بین رفتن ظرفیت کادر پزشکی کشور باشیم که بیش از چهار ماه است که بدون هیچ زحمتی برای نبرد با کرونا کار می کنند.

مقامات تاج گذاری استان علل شیوع ویروس در منطقه خود را شناسایی می کنند

روحانی تأکید کرد: مسئولان ستاد استان موظفند دستورالعمل های مربوط به تاج گذاری را به طور مؤثر اجرا و نظارت کنند و باید علل افزایش و عدم کاهش تاج گذاری در استان های آنها به سرعت شناسایی شود. اجرا خواهد شد

رئیس جمهور افزود: مردم هنوز هم باید در جلسات ، گردهمایی ها ، عروسی ها و مراسم عزاداری و در اماکن داخلی شرکت کنند و ماسکی بپوشند که اثربخشی آن را به عنوان یک ضرورت و تعهد نشان داده است.

ما باید تجربه زندگی جدیدی از سازگاری کوروی ویروس را بدست آوریم

روحانی خطاب به جمعیت گفت: “دستورالعمل های بهداشتی در ستاد ملی تاج گذاری فقط توصیه های پزشکی نیست و باید به عنوان اقدامات پزشکی لازم در نظر گرفته شود تا بتوانیم بیماری را کنترل کنیم.” “در این حالت ، ما باید تجربه زندگی جدیدی را با اقتباس از ویروس بدست آوریم و پیروی از دستورالعمل ها باید به یک عادت عمومی تبدیل شود.”

رئیس جمهور خواستار ایجاد جنبش اجتماعی و همکاری بیشتر بین سازمانهای غیردولتی برای نهادینه کردن فرهنگ اجرای دستورالعمل های Coronas و همکاری نزدیک با دستگاه های نظارتی برای یادآوری مردم از لزوم اجرای دستورالعمل های بهداشتی شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا