عمومی

روایت خبر دزدیدن پل بزرگ تهران! 

روایت خبر دزدیدن پل بزرگ تهران! 

امروز تارنمای همشهری آنلاین به نقل از دنیای 77 نوشت: «دهم بهمن سال» بود که «ناصر امانی» یکی از اعضای شورای شهر تهران گزارش و ابراز ناراحتی از سرقت عجیب پل روی پل شهید کرد. بزرگراه همدانی. تعجب. این هم آدرس خبر: پل بزرگ و معروف تهران چگونه به سرقت رفت؟ | ماجرای سرقت عجیب فرمانده انتظامی تهران در پایتخت

این خبر به تفصیل در یکی از سایت های خبری آنلاین با تحلیل دقیق فنی و مهندسی منتشر شد و اتفاقاً دقیقاً در ساعت 2 بامداد 6 بهمن ماه دقیقاً چگونه پس از اقدامات لازم و پلیسی توسط نیروی انتظامی محترم به آن رسید.
ناگفته نماند که من این خبر را در تاریخ 6 بهمن به صورت آنلاین در دسترس قرار دادم. تصور حقیر این است که اگر از سوی من مطرح نمی شد، شاید هشتم بهمن بر اساس این تذکر حقیر اصلاً از سوی شهر و شورای محترم شهر مطرح نمی شد! مثل قبل این همه مدت خبری از ناپایداری پل نیست!؟ اخبار و هشدارهای اصلی من: نخبگان پل تهران و چیتگر

هر چند همیشه گفته ام که برای امنیت ایران و مردم ایران می نویسم و ​​این را همه کسانی که می شناسم و همچنین همه کتاب ها و مقالاتی که وجود دارد و بر این خواسته پایبند هستند، شاهد بوده اند. اما در متون علمی همین مطلب گفته شده است.

* استاد نمونه مهندسی سازه، مدیریت زلزله و بحران کشور، بنیانگذار تاب آوری و مدیریت بحران در ایران و مؤسس انجمن بزرگان شهری کشور.

دکمه بازگشت به بالا