ورزش

رمضی: دیگر امیدی به اجرای برنامه‌های ورزش کارگری تا پایان سال نداریم

رمضی: دیگر امیدی به اجرای برنامه‌های ورزش کارگری تا پایان سال نداریم

رئیس فدراسیون ورزش کارگران آماتور گفت: “ما فکر کردیم که برنامه های خود را از ماه ژوئیه اجرا خواهیم کرد ، اما متأسفانه امید نیست که به محض شروع موج دوم کرونا برنامه ای اجرا شود.” ما پیش بینی پایان سال نداریم.

جواد رمزی در گفت و گو با دنیای 77 ، اظهار داشت: از زمان شیوع تاج ، کلیه برنامه هایی که برای ورزش کارگران برنامه ریزی شده است ، تحت تأثیر ویروس قرار گرفته است و ما نتوانسته ایم هیچکدام از برنامه های خود را عملی کنیم. ما امیدوار بودیم که با این بیماری در تابستان با اوضاع بهبود یابد تا بتوانیم برنامه های خود را عملی کنیم ، اما متأسفانه اوضاع بدتر از آن چیزی بود که فکر می کردیم.

وی اظهار داشت: به دلیل این بیماری بیماری امیدی به اجرای برنامه تا پایان سال نداریم و باید منتظر باشیم تا ببینیم اوضاع چگونه خواهد بود.

رئیس فدراسیون ورزش کارگران آماتور خاطرنشان کرد: در حال حاضر چاره ای نداریم جز وقایع مهم سال را با یکسری اتفاقات جایگزین کنیم که به دلیل مسابقات و رویدادهای مهم فرصتی برای انجام آنها نداشتیم.

رمزی اضافه کرد: “امسال فدراسیون جهانی مسابقات و رویدادهای مهمی را که پیش بینی کرده بودیم لغو کرد و حتی فکر می کنم رقابت های جهانی ورزش کارگران در خردادماه سال آینده لغو شود.”

وی اضافه کرد: قرار بود امسال برای حضور در این رقابت ها در همه زمینه های کاری انتخاب شویم تا تیم ملی کشورمان را تشکیل دهیم اما متأسفانه همه برنامه ها بسته شده است و فکر نمی کنم تا پایان سال آینده کاری انجام شود.

رامجی اصرار داشت: من فکر نمی کردم که به این ترتیب عمل کند و ما امیدواریم که گرفتن عقب افتادگی باعث بهبود اوضاع در تابستان شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه ویروس تاج تا چه اندازه به مجتمع های ورزشی کارگران از نظر اقتصادی آسیب دیده است ، گفت: از زمان شیوع ویروس تاج تا کنون تمام مجموعه های ورزشی کارگران تعطیل شده اند و ما به عنوان خط بودجه تصویب شده ایم. ما نمی خواهیم و معمولاً درآمد خود را کسب می کنیم ، ضرر قابل توجه است. با این حال ، ما به دنبال راه حل های جایگزین برای کاهش این آسیب ها هستیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا