عمومی

ردیف بودجه بیمارستان‌های مناطق محروم جدا شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ردیف بودجه بیمارستان‌های مناطق محروم جدا شود - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، شاهین شیرانی شامگاه پنجشنبه در حاشیه سفر وزیر بهداشت به دهاقان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

وی با بیان اینکه باید تعداد پزشکان را در مناطق محروم افزایش دهیم، گفت: تجهیزات پزشکی در دهاقان خوب و مناسب است، اما بیمارستان دهاقان به پزشک متخصص نیاز داشت و برنامه ریزی برای اعزام نیروهای بومی برای رفع این نیاز در دست اجرا بود. اجرای این پروژه چهار سال طول می کشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، بیمارستان دهاقان با بیان اینکه به زودی تغییرات مناسبی ایجاد می شود، اضافه کرد: شهرجا مرکزی در این زمینه است و می توانیم از اوقات فراغت پزشکان منطقه استفاده کرده و در صورت نیاز خدمات پزشکان را خریداری کنیم. تعمیرکار بیمارستان دهاقان.

وی اعلام کرد: تلاش می کنیم تا چند ماه آینده نیروی انسانی خود را افزایش دهیم، همواره نگاه ویژه ای به شهرستان دهاقان داریم زیرا مردمی محترم و مهربان دارند.

وی افزود: در دیدار با رئیس جمهور گفتم قانون بودجه ردیف هایی از بیمارستان ها را در مناطق محروم خاص می بیند و آنها را از هم جدا می کند و نباید مانع ماندن پزشکان در این مراکز کم جمعیت شود زیرا باید به این افراد احترام گذاشت. “

شیرانی خاطرنشان کرد: با تصویب سفر رئیس جمهور به استان اصفهان دو میلیارد تومان وام به بیمارستان دهاقان اختصاص یافت.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد: پیروی از دستورات پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم که فرمودند: مزد کارگر باید قبل از خشک شدن عرق پیشانی او داده شود. .

مراقبت های بهداشتی رایگان حق بشر است

فرماندار شهرستان دهاقان افزود: بیمارستان دهاقان خیر و خطاهایی وجود دارد که باید برطرف شود.

علی جمشیدیان بهداشت و درمان را نیاز و نیاز مبرم مردم عنوان کرد و افزود: حقیقت امر این است که بهداشت و درمان رایگان یکی از مواردی است که جمهوری اسلامی برای ارائه به مردم در پیش گرفته است.

وی گفت: مردم شهرستان دهاقان امیدوارند با مراجعه به تنها بیمارستان این شهرستان شاهد عدم حضور پزشک متخصص نباشند و این مشکل اساسی برطرف شود.

فرماندار دهاقان افزود: برای ارائه خدمات بهتر و رفع کسری باید در معاونت طب فیزیکی به بیماران خدمات بهتری ارائه شود و دو دستگاه دیالیز برای بیمارستان دهاقان که به طور کامل فعال است در نظر گرفته شود. خیر این امر در نظر گرفته شده است و به نظر می رسد دو میلیارد تومان بدهی در این زمینه در تصویب سفر رئیس جمهور تخصیص یافته است.

توجه داشته باشید که امروز پنجشنبه است؛ بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وارد شهرستان دهاقان شد و پس از بازدیدی بسیار کوتاه از بیمارستان دهاقان، بلافاصله شهر را ترک کرد. در مقابل مسئولان و خبرنگاران و کشاورزان هم هیچ سخنرانی انجام نشد درخواست با او صحبت کردند تا مشکلشان حل شود اما فرصت را از دست دادند.

دکمه بازگشت به بالا