ورزش

ربیعی: فقط خودم پاسخگوی نتایج تیم هستم

ربیعی: فقط خودم پاسخگوی نتایج تیم هستم

به گزارش خبرگزاری دنیای 77; محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: به آبدان تسلیت می گویم و امیدوارم عزیزی را از دست ندهد و غمگین نباشد. خسته نباشید به استقلالی ها و تبریک به خاطر قهرمانی در این فصل و بازی و برد امشب. خسته نباشید و خداوند به بازیکنان مس رفسنجان صبر بدهد.

وی افزود: ما در بازی امشب یک استراتژی داشتیم چون هر بار که استقلال گل اول را در این فصل زد، برنده نشد، گل اول بازی را زدیم که نشد.

رفسنجان تما سرمربی تیم فوتبال خاطرنشان کرد: در این بازی بدشانس بودیم. متاسفانه به دلیل از دست دادن موقعیت های بی شمار این فرصت را در اختیار تیم باتجربه و باهوش استقلال قرار دادیم و آنها روی موقعیت های خود گلزنی کردند. بعد از گل اول آنها باز و رو به جلوتر بازی کردیم و آنها توانستند گل دوم را در ضد حمله به ثمر برسانند.

خاخام از امیرحسین حسین زاده که با هر دو گل استقلال ستاره میدان بود تمجید کرد و گفت: امیرحسین حسین زاده با مهارت شخصی توانست بازی را برگرداند. در مجموع 10 دقیقه از بازی را از دست دادیم. 80 دقیقه روی ریتم بودیم اما از دقیقه 45 تا 55 که نیمه دوم شروع شد، بازی را باختیم و در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم دو موقعیت برای استقلال ایجاد کردیم و آنها به گل رسیدند.

وی یادآور شد: طبیعتا دروازه بان ها در بازی با گل گهر و استقلال مقابل تراکتور تبریز بهترین بازیکنان زمین می شوند. ما می توانستیم با سبک عقب افتادن و دفاع محکم در این بازی بازی کنیم، اما این سبک من نیست. تیم من در تهران مقابل استقلال و پرسپولیس هم فوروارد بازی کرده است. شاید اگر گل اول به ثمر می رسید، بازی فرق می کرد. ما به اصول پایبند هستیم و بازیکنان زحمت کشیده اند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان تما با اشاره به سبک فوتبالی تیمش گفت: فوتبالی که ما بازی می کنیم تماشاگرپسند است که در آن نتیجه حاصل می شود و هیچ جا نتیجه نمی گیریم اما کار من برای تیمم است. فرصت های بیشتری ایجاد کنید و به آن فرصت دهید.” مقابل استقلال قهرمان لیگ این کار را انجام دادیم و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردیم و موقعیت‌های کمتری ایجاد کردیم، اما در نهایت شکست خوردیم. این تجربه خوبی برای بازیکنان ما خواهد بود، زیرا بین دو نیمه اصرار داشتم که بازیکنان در نیمه اول گیر نیاورند و این تیم از موقعیت های هوشمندانه و حداقلی بیشترین بهره را خواهد برد..

خاخام رفسنجان با تشکر از هواداران مس و همچنین مسئولان باشگاه و کارخانه مس تاکید کرد: در این سه سال به هدفی که از سوی مسئولان باشگاه و کارخانه مس تعیین شده بود رسیدیم و از این بابت خوشحالم. ما هم علاقه مند بودیم که اینجا بمانیم.

وی با اشاره به صحبت پایانی خود در خصوص خداحافظی با مس گفت: خیر، من یک سال دیگر با باشگاه مس قرارداد رسمی دارم. من در دو هفته گذشته با هیئت مدیره باشگاه صحبت هایی داشته ام و برنامه ها را بررسی کرده ایم. درخواست هایی داشته ام و امیدوارم این درخواست ها عملی شود. حضور تیم رفسنجان تمار مثل یک اتفاق لیگ است [البته من نباید بگویم پدیده و شما باید بگویید] و حضور در جمع شش تیم بالای جدول که با تیم هایی چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد و گل گهر رقابت کرده اند، نتیجه خوبی است. آنها تیمی هستند که از نظر اقتصادی، امکانات و حتی سابقه از مس باتجربه تر هستند و این رتبه یک دستاورد بزرگ است. من قرارداد دارم، برنامه را بررسی کردیم و یک بازی دیگر از این فصل داریم. در بازی آخر به بازیکنان جوان یا آنهایی که کمتر بازی کرده اند شانس بیشتری می دهیم.

رفسنجان با یادآوری فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال مس مبنی بر اینکه در نشست خبری حضور نداشت و دلیل غیبتش از داور بود، گفت: آیا داور در بازی اشتباه تاثیر گذاشته است؟ در مورد تیمم با من صحبت کنید اگر سوال جداگانه ای در مورد روز و داوری دارید در خدمتم اما بهانه ای شد که چرا سرمربی حریف در نشست خبری حاضر نشد من حاضر نمی شوم. جواب خوبی بود. از نظر داوری هم با یکی دو صحنه مخالفم و فکر می کنم دفاع وسط استقلال زودتر می توانست کارت بگیرد و سیلوا هم می توانست کارت زرد بگیرد و زودتر برود. شاید استقلالی ها به تنبیه اعتراض دارند و آرمان رمضانی که آن طرف زمین است و من نزدیک صحنه نبودم.

ربی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شکست های زیادی که تیمش داشته، فصل آینده به دنبال مهاجم می گردد، گفت: بله، از نظر شرایطی که شما می گویید، شاید دو بازی اخیر مشابه بوده است. فرصت در دو مسابقه اخیر. به نظر من در کنار فرج امامعلی، محمدرضا سلیمانی و امید لطیفی، مجید علیاری، منشا و آذرباد را داریم که توانسته اند مهارت های خود را به نمایش بگذارند. قبل از این بازی ما دومین خط حمله برتر لیگ بودیم، چون از موقعیت های خود استفاده می کنیم. امکان ندارد فرصت را غنیمت شمردیم و آن را فرصت سوزی نامیدیم. ما بازیکنان جوانی داریم که آینده دارند و باید در اینجا تجربه کسب کنند. در دو بازی مقابل استقلال و گل گهر با حداقل موقعیت ها بازی کردیم و باید خودمان را ترمیم کنیم، اما خوشحالم که آن طور که دوست داریم بازی می کنم و تونستم تاوانش را بپردازم و تنها مسئول نتیجه هستم.

بیشتر بخوانید:

دستکش های لیگ طلایی حسینی

رفسنجان آزادی صفر نبود!

داور پنالتی استگل را ندید

253251

دکمه بازگشت به بالا