حوادث و رویداد

رایزنی هلال احمر با مسئولان سعودی و سازمان بهداشت جهانی برای اصلاح دستورالعمل واکسن کرونای حجاج

رایزنی هلال احمر با مسئولان سعودی و سازمان بهداشت جهانی برای اصلاح دستورالعمل واکسن کرونای حجاج

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اثربخشی واکسن ساخت ایران در کنترل کرونا و نتایج بسیار موفق آن گفت: ”

به گزارش دنیای 77، پیرحسین کولیوند با اشاره به اینکه هلال احمر به عنوان متولی خدمات بهداشتی و درمانی زائران ایرانی در سرزمین وحی است، گفت:

وی افزود: عربستان واکسن ایرانی را در دستورالعمل حج امسال قرار نداده است که با توجه به زمان محدود تا آغاز حج، نگرانی هایی را ایجاد کرده است. با توجه به نتایج موثر واکسن ایرانی در کنترل عروق بیماری کرونا در ایران، خواستار اصلاح این دستورالعمل و مکاتبات لازم و تداوم آن هستیم.

کولیوند، مدیرکل فدراسیون بین المللی شمال آفریقا و خاورمیانه و مدیر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت در شرق مدیترانه با تاکید بر لزوم مکاتبات جداگانه با رئیس جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت عربستان سعودی، گفت: : داد.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اثربخشی واکسن در ایران در پیشگیری، کنترل و حفاظت از ویروس کرونا و نتایج بسیار موفق آن، گفت: در این نامه‌ها آمادگی استفاده از واکسن‌های ساخت ایران را داریم. ما اعلام کرده ایم که واکسن ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، کولیوند با تاکید بر اینکه برگزاری ویدئو کنفرانس با مسئولان ذیربط در دستور کار قرار دارد، گفت: جمعیت هلال احمر تمام توان و توان خود را برای رفع دغدغه های زائران ایرانی به کار خواهد گرفت.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا