عمومی

دوازدهمین جلسه رسیدگی به پرونده شرکت پتروشیمی

دوازدهمین جلسه رسیدگی به پرونده شرکت پتروشیمی

براساس پایگاه داده دنیای 77 ،

در ابتدای دادرسی ، قاضی مسعودی مكام گفت: “اول از همه ، من می خواهم به متهمان ، به ویژه مرجان شیخ الاسلامی و علی اشرف ریحی ، نسبت به این اقدام تهدیدآمیز علیه داوران دادگاه و آزارهای تلفنی شاخه هایی كه از خارج و داخل كشور فعالیت می كنند ، هشدار دهم.” ، خودداری.

وی ادامه داد: همه باید در دادگاه حضور یابند و دفاع كنند ، این افراد جزو درگیری های اقتصادی هستند و سعی می كنند به جای این اقدامات اموال غارت شده را به خزانه بازگردانند.

قاضی گفت: “اگر بعضی اوقات فکر می کنند اطلاعاتی که در آنها وجود دارد بسیار با ارزش است ، می توانند این اطلاعات را در اختیار وکلای خود قرار دهند. آنچه این متهمان می دانند به ما داده شده است به گونه ای که افسر و ما هر دو آن را به ما داده اند.” اخذ شده.

وی ادامه داد: “علی اشرف ریحی سبحانی ، حمجه لو و مرجان شیخ الاسلامی و آقای حمزه لو ، سبحانی و احمدیان می خواهند علیه خانم مرجان شیخ الاسلامی مدارکی ارائه دهند. نکن

ما در تمام اقدامات انجام شده توسط مقامات امنیتی و انتظامی و همچنین مقامات قضایی که فراتر از حد خود بوده اند تأمل کرده ایم و متأسفانه به دنبال اقدامی هستیم که تاثیری در این پرونده نداشته باشد.
قاضی گفت: هر کاری را که می خواهید علیه قاضی و این دادگاه انجام دهید؛ اما باید پول را به خزانه برگردانید.

جلسه محاکمه فراری علی اشرف ریحی را در غیاب وی متهم کرد

متهم علی اشرف ریاحی در پرونده سوء رفتار پتروشیمی (PCC) در غیاب محاکمه شد.

قبل از اظهارات وكیل متهم ، قاضی گفت: ارتباط متهم علی اشرف ریحی با مرجان شیخ الاسلامی اثبات شده است.

در صورتی که متهم چیزی را برای ارائه به صورت لایحه ارائه دهد ، حتی اگر به او گفته شده که در دادگاه حاضر نشود!

علی اشرف ریاحی متهم به اخلال در 1 میلیارد و 6 65 میلیون یورو شرکت تجارت پتروشیمی در ارز و درآمد 29 میلیارد و 100 میلیون ریال است.

دکمه بازگشت به بالا