حوادث و رویداد

دفاع نیروی انتظامی به خاطر عِرض و ناموس مردم سیستان و بلوچستان بوده است

دفاع نیروی انتظامی به خاطر عِرض و ناموس مردم سیستان و بلوچستان بوده است

نایب رئیس شورای اسلامی در پاسخ به گلایه نماینده مردم چابهار در مجلس از وقایع هشتم مهرجهدان و روزهای اخیر خاشار گفت: ما حافظ ملت هستیم. سیستان و بلوچستان و دفاع از نیروی انتظامی ما برای عزت و احترام مردم سیستان و بلوچستان بوده است.

به گزارش دنیای 77، عبدالرضا مصری نایب رئیس شورای اسلامی به ریاست جلسه عصر یکشنبه 14 آبان ماه 1401 به تذکر شفاهی معین الدین سعیدی نماینده چابهار در خصوص حادثه هشتم مهرماه جاهدان پاسخ داد. و وقایع روزهای اخیر خاش در مواجهه با نمایندگان گفت: سعیدی صاحب وقتی نیروهای مسلح نیروی انتظامی ما در هر منطقه و منطقه ای با هر منطقه جغرافیایی حملات مسلحانه انجام می دهند. عزیزان مستقر در ایران، آیا می خواهید به آنها شیرینی تحویل دهیم؟

وی افزود: آیا می خواهید از کل کشور محافظت نکنیم و می خواهید در برابر کسانی که می خواهند ایران را تجزیه کنند سر تعظیم فرود آوریم؟

نایب رئیس مجلس تاکید کرد: ما از ملت سیستان و بلوچستان حفاظت می کنیم و دفاع از نیروی انتظامی به نفع مردم سیستان و بلوچستان بود.

مصری خطاب به نماینده چابهار گفت: ما از نگرانی شما قدردانی می کنیم، اما نیروهای پلیس در سراسر جهان باید با اقتدار به وظایف خود عمل کنند. استقامت باعث تشویق عمل می شود. در 13 نوامبر مردم انتظار انتقام خون شهدایی را داشتند که مورد آزار و اذیت قرار گرفتند و باید انتقام خون شهدا گرفته شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا