ورزش

دفاع سرمربی تیم پورتو از تصمیماتش در قبال مهدی طارمی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

دفاع سرمربی تیم پورتو از تصمیماتش در قبال مهدی طارمی - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مههر ، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پرتغال به یکی از سوژه های اصلی فوتبال پرتغال تبدیل شده است. طارمی در اوه او در این فصل ، خیلی زود در فصل به پورتو رفت. “سرجیو Conceiç .oسرمربی بازی نمی کند و اغلب در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی ظاهر می شود.

طارمی گام به گام و نشان دادن صلاحیت های او او جای خود را در ترکیب اصلی پورتو باز کرده و اکنون یکی از مهمترین بازیکنان تیم است.

مهاجم ایرانی در آخرین بازی برابر پورتو Familicao او دو گل زد و یک پنالتی برای پورتو گرفت انتظار می رود منتظر بازی های آینده باشید.

پورتو در ساختار جام حذفی پرتغال فردا سه شنبه به مصاف تیم ملی می رود. Conceiç .o مهدی طارمی بار دیگر در نشست خبری قبل از این مسابقه و دلیل غیبتش حضور او ترکیب پورتو شروع شد و ناراحتی بازیکن زیر سوال رفت.

Conceiç .o وی گفت: “من شخصاً دوست ندارم درباره بازیکنان صحبت كنم ، اما می بینید كه طارمی دوره عادی داشت.” یک دوره تعدیل و سازگاری وجود داشت. در این دوره مسئله مهمی وجود داشت طارمی بازی را احساس کنید ریوآوه این متفاوت از پورتو است. توپ کی بود و کی بود بدین ترتیب نبود.

سرمربی پورتو در همین حال وی در اعتراض به تصمیم گیری در مورد نحوه بازی مهاجم ایرانی گفت: “فشار خارجی زیادی برای بازی وجود دارد. طارمی آنجا بود. اگر او آن زمان بازی می کرد ، اکنون کیفیت امروز است E نبود. هیچ چیز کمتر بیرون “به جز آنچه در تمرین اتفاق می افتد ، تاثیری در تصمیم من ندارد.”

دکمه بازگشت به بالا