جامعه و خانواده

دعوت کمیته امداد از ملت ایران برای پیوستن به پویش ایران همدل و طرح اطعام حسینی

دعوت کمیته امداد از ملت ایران برای پیوستن به پویش ایران همدل و طرح اطعام حسینی

کمیته امداد در پی اظهارات رهبر معظم انقلاب برای کمک به فقرا و افراد آسیب دیده از کوروی ویروس ، از مردم ، خیرین و کلیه دستگاههای مسئول دعوت به همکاری می کند تا به مرحله دوم جنبش دلسوز ایران بپیوندند و برنامه غذایی حسین (ع) را اجرا کنند.

به مناسبت عید الاآژا ، سید مرتضی بختیاری با استناد به پایگاه اطلاع رسانی دنیای 77 و کمیته امداد ، بر دستور رهبر معظم انقلاب صبح امروز تأکید کرد و از مردم محترم ایران خواست که با شور و نشاط و نیرومندی در مسابقات معنوی شرکت کنند. وی افزود: به دنبال دستورالعملهای وی ، مرحله دوم نهضت دلسوز ایران با حضور خیرین ، خیرین ، سازمانها و ارگانهای مختلف با محوریت کمیته امداد آغاز شده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد حمایت بی نظیر مردم عزیز ایران از نیازمندان در مواجهه با شیوع کورونا گفت: “انقلاب دومین مرحله در تنظیم سابقه جدید مشارکت مردمی در کمک به نیازمندان است.”

رئیس کمیته امداد یادآوری کرد: 11 میلیون وعده غذایی گرم در خانواده های نیازمند برنامه تغذیه مهدابی در ماه مبارک رمضان توزیع می شود ، همانگونه که در برنامه “تغذیه حسینی” که در ایام محرم و صفر برگزار شد و … در بین نیازمندان در سراسر کشور توزیع می شود. .

رئیس کمیته امداد ، تمرکز مرحله دوم نهضت دلسوز ایران را کمک به کودکان نیازمند ، مادران و خانواده های محروم در سراسر کشور عنوان کرد و افزود: “ما نیکوکاران ایران اسلامی و یاران سیدالشهدا (ع) برای وصیت و نذورات فرزندان امام حسین (ع) هستیم.” من از علی اصغر (ع) دعوت می کنم تا کمک های خود را به فرزندان نیازمند کشورمان اختصاص دهد.

بختیاری خاطرنشان کرد: مرحله دوم اسکناس دلسوز ایران همزمان با عید سعید سعید گدیر آغاز می شود ، تصریح کرد: خیرین هم اکنون می توانند با شماره گیری کد سفارش # 8877 * یا شماره کارت 60799999790000000 کمک های مالی از نیازمندان و قربانیان کرنا جمع آوری کنند. . همچنین پایگاه ها و مراکز کمیته امداد و مراکز خیریه آماده دریافت کمک های عمومی هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا