استانی

دشمنان با تبلیغات مسموم در پی انحراف ارزش های ملت بزرگ ایران اسلامی هستند

دشمنان با تبلیغات مسموم در پی انحراف ارزش های ملت بزرگ ایران اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 استان سمنان، «محمد حسن سلامی» مدیرکل کار و امور حفاظتی در جلسه هیئت مدیره فرهنگسرای دفاع مقدس استان سمنان و ارزش های دفاع مقدس سمنان استان. «محمد حمیدی» با حضور در فرهنگسرای استان سمنان و موزه دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی 1364 سمنان که شاید کارکردی ملی و منطقه ای داشت.

وی با بیان اینکه سه موزه آن در استان های مختلف کشور مورد تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است، افزود: هزار متر مربع با هدف نشان دادن هویت و ارزش های معنوی شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و ابعاد تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، نظامی و انسانی در سال 1385 آغاز به کار کرد.

سلامی با بیان اینکه 90 درصد پیشرفت فیزیکی مجموعه انجام شده است، گفت: ساخت فرهنگسرای سمنان و موزه دفاع مقدس نیاز به کمک مسئولان دارد و امیدواریم دستگاه های اجرایی استان سمنان محقق شوند. مسئولیت آنها برای تکمیل فرهنگسرا. و موزه دفاع استان مقدس را اداره کرد.

وی ساخت سنگرهای جهاد در فرهنگسراها و موزه های دفاع مقدس را گامی ارزشمند برای حفظ رشادت های جهادگران و نمایش آن به نسل جوان و آینده دار دانست و انشاالله این امر محقق خواهد شد. در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

سلامی افزود: امیدواریم کل سنگرهای فرماندهی با همت نیروهای مسلح استان و با مشارکت دستگاه های بهداشتی و درمانی با برنامه ریزی برای بازدید از علاقمندان تکمیل شود.

وی گفت: با تلاش شهرداری سمنان در بیان ارزش های دفاع مقدس و کار مدنی در فرهنگسرای دفاع مقدس، منتظر تلاش های بیشتر برای اجرای تفاهم نامه های مربوط به فرهنگسرای دفاع مقدس در استان سمنان هستیم. ” وجود دارد.

وی در ادامه افزود: استان سمنان میزبان 162 شهید گمنام دفاع مقدس است که در 57 یادمان به خاک سپرده شده اند که تمامی یادمان های 17 استان نیازمند کمک و همکاری هستند تا شاهد تکمیل آن باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان محمد حمیدی در ادامه گفت: امروز جامعه بشری بمباران تبلیغات مسموم است و رسانه های دشمن در صدد تحریف ارزش های ایران بزرگ اسلامی هستند.

وی ادامه داد: امروز دشمنان جنگ سخت و نظامی را رها کرده اند و در جنگ های فرهنگی، رسانه ای و مجازی هزینه های زیادی می کنند و با تولید محتوای جذاب سعی در تضعیف ارزش های جامعه جوانان ما دارند.

وی گفت: اگر بخواهیم فرهنگ دفاع مقدس را به نسل آینده منتقل کنیم، باید مکانی مانند فرهنگسرا و موزه دفاع مقدس ایجاد کنیم، فضایی که از لحاظ هنری و فرهنگی حساب شده باشد. ارزش های دفاع مقدس برای نسل آینده انقلاب.

وی ادامه داد: همه مدیران باید با نگرش جهادی وارد میدان شوند و برای تقسیم کار انجام شده نیاز به بودجه دارند تا کمیته های ویژه تشکیل شود و با برنامه ریزی دقیق تر شاهد پیشرفت کار و این بزرگی و تکمیل باشیم. پروژه ها.”

در پایان جلسه مقرر شد تامین آب و برق پایدار مجموعه، احداث کل پادگان فرماندهی توسط نیروهای مسلح مستقر در استان، انتقال خودروهای سواری و هواپیما به فرهنگسرای دفاع مقدس، دسترسی به امام رضا (ع) انجام دهد. کاوش مجموعه، محوطه فرهنگسرای دفاع مقدس با کمک دستگاه های مسئول از جمله نیروهای مسلح استان، شهرداری سمنان. ، اداره راه و شهرسازی، راه آهن شمال شرق، دانشگاه علوم پزشکی و نظام سلامت نسبت به امضای تفاهم نامه و اقدام در فرهنگسرای دفاع مقدس استان سمنان اقدام کنند.

46

دکمه بازگشت به بالا