استانی

دشمنان ابایی از دروغ گویی و تهمت زنی به انقلاب ما ندارند

دشمنان ابایی از دروغ گویی و تهمت زنی به انقلاب ما ندارند

دنیای 77 / کام معاون فرهنگی وزیر فرهنگ آستان مقدس ، بانوی کرامت ، رسانه ها را مهمترین سلاح نرم دشمن برای تأثیرگذاری بر اراده و اهداف جمهوری اسلامی و ارزشها و دین الهی الهی می داند و می گوید: در این امر تردید نکنید.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی احمدی ، معاون وزیر فرهنگ آستان مقدس بانوی کرامت وی ​​بر اهمیت و فعالیت رسانه ای قوی در جنگ رسانه ای آسام تأکید کرد ، جایی که دشمن با همه ابزارهای رسانه ای خود دروغ و تهمت علیه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی

وی مهمترین ابزار رسانه ای را مهمترین سلاح نرم دشمن برای تأثیرگذاری بر اراده و هدف جمهوری اسلامی و ارزشهای الهی و دین دانست و افکار و افکار جوانان و مردم را مسموم و آلوده کرد و گفت: دشمن ارزشهای دینی و الهی و انقلاب می خواهد و ایران اسلامی در نابودی و فریب آنها با دروغ و تهمت درباره هدف تردید نخواهد کرد.

احمدی گفت: رسانه های مذهبی و ارزشمند جمهوری اسلامی مانند رسانه های حوزوی به دلیل پایبندی به اصول اسلامی و بشردوستانه نمی توانند مانند رسانه های غربی که دروغ و توهین را بی پروا منتشر می کنند عمل کنند ، اما این اقدام نباید پاسخ داده شود. رسانه ها ، اما باید پاسخ های قاطع و قاطع داده شود.

آستان از معاون وزیر فرهنگ مقدس ، بانوی کرامت ، رسانه های حوزه و نقش حوزه و روحانیت در تأمین بودجه خدمات اجتماعی که به خار دشمن دشمن تبدیل شده است ، تقدیر کرد.

وی گفت: یکی دیگر از فعالیت های ارزشمندی که باید قدردانی شود ، آموزش پرسنل برای جنگ رسانه ای است. در دنیای حرفه ای امروز ، که رسانه ها به عنوان ابزار قدرت و جنگ تلقی می شوند ، کمتر سازمان خبری و رسانه ای چنین اقداماتی را انجام می دهند زیرا اهداف ، برنامه ها و استراتژی های روبرو شده با رسانه های رقیب را خنثی می کند.

احمدی برای مقابله با برنامه های دشمن در این جنگ نابرابر رسانه ای ، بر تعامل بهتر و قوی تر و امضای تفاهم نامه و پیگیری برنامه و هدف مرکز رسانه ای سمینار و فضای مجازی و معاون فرهنگی آستانه مقدس اصرار کرد و آن را ضروری دانست.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ آستان مقدس ، بانوی کرامت ، مهمترین فعالیتهای این معاونت را در فضای مجازی از جمله قرآن و تربیت الهی ، ایوان کودکان ، خانواده ها و موارد دیگر جدی تر عنوان کرد و گفت: گزینه دیگری وجود ندارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا