حوادث و رویداد

دستگیری ۱۲ اخلال‌گر بازار ارز در پایتخت

دستگیری ۱۲ اخلال‌گر بازار ارز در پایتخت

OFWNEWS:

روز چهارشنبه ، سردار حسین رحیمی هنگام بازدید از منطقه شوش به خبرنگاران گفت: “ما دیگر در این منطقه دستگیرهای گسترده ای نداریم و پلیس در تلاش است تا با اطلاعات و دقت لازم کار کند.”

پلیس پیشتر اعلام کرده بود که ایجاد اتاق تجارت ارز کاغذی در گذشته در فضای مجازی و انجام چنین معامله هایی از روی هدف ، می تواند عملیاتی هماهنگ در بازار ارز را تحریک کند. و دستگیری های عمدی صورت گرفت.

پلیس در تلاش است طرحی را برای پاکسازی محله های شوش ، هرندی و مولوی ایجاد کند

وی با بیان اینکه در ادامه طرح پاکسازی دروازه ، شاوشا ، منطقه دروازه مولوی و ایجاد ثبات در برابر معتادان متجاهر کارهای زیادی انجام شده است ، افزود: خوشبختانه وضعیت منطقه نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است و در تلاش هستیم این وضعیت را تثبیت کنیم.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: امروز جلسه ای داشتیم و بر اساس این جلسه ، اداره کار در تلاش بود تا اوضاع منطقه را تثبیت کند.

به گفته سردار رحیمی ، اگر هر سازمانی مسئولیت های خود را نقض کند ، توسط دستگاه قضایی تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

پس از سخنرانی پلیس و سایر آژانس ها در جلسه “هرندی” در 24 فوریه 1999 ، و پاکسازی به مدت 15 روز انجام شد ، برنامه هایی برای پاکسازی مناطق اطراف شوبا ، هرندی و مولوی برای معتادان به مواد مخدر آغاز شد. اکنون یک سال و هشت ماه گذشته است و اوضاع بهتر شده است ، اما پلیس به دنبال تلفیق این طرح است.

دکمه بازگشت به بالا