حوادث و رویداد

دستگیری کلاهبردار ۲۵۰۰ میلیاردی تبلیغات مهاجرتی در فرودگاه

دستگیری کلاهبردار ۲۵۰۰ میلیاردی تبلیغات مهاجرتی در فرودگاه

رئیس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دستگیری یک کلاهبردار 2500 میلیارد تومانی خبر داد و گفت:

به گزارش دنیای 77، سردار «هادی شیرزاد» در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مقام قضایی مبنی بر کلاهبرداری از 226 ایرانی و خارجی و اتهام شاکی به متهم کلاهبرداری به مبلغ 88 میلیون و 700 هزار دلار. (2 هزار و 500 میلیارد تومان) و اقامت وی ​​در خارج از کشور، دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

وی با اشاره به صدور اخطار قرمز متهم در کمتر از یک هفته، افزود: با استفاده از اختیارات موجود در پایگاه اینترپل و با بررسی های انجام شده مشخص شد متهم به کشورهای منطقه سفر می کند.

رئیس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: متهم با استفاده از تبلیغات گسترده ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی، به قصد سرمایه‌گذاری، تجارت و زندگی در خارج از کشور به تبلیغات مهاجرتی می‌پرداخت. داشت تقلب می کرد.

وی ضمن هشدار به هموطنان عزیز خود مبنی بر عدم اعتماد به تبلیغات ماهواره ای و فضای مجازی افزود: متهمان با برگزاری جلسات و سمینارهای ساختگی و مجلل در برخی کشورهای همسایه اعتماد قربانیان را جلب کرده و از طریق صرافی هایی که راه اندازی شده بود وجوهی را نیز واریز می کردند. متهم انجام داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، این مقام انتظامی با اشاره به تلاش ماموران پلیس بین الملل تهران برای یافتن مظنون و تعقیب و گریز وی در مرز کشور، گفت: با همکاری پلیس مهاجرت و گذرنامه، متهمان با حضور در یکی از فرودگاه ها و پیگیری های انجام شده توسط پلیس راهور. دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا