حوادث و رویداد

دستگیری کلاهبرداران اسکیمری – دنیای 77

دستگیری کلاهبرداران اسکیمری - دنیای 77

اسكیماری رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری چهار نفر از اعضای حلقه هواپیماربایان خبر داد و گفت: متهمان 30 میلیارد ریال از كارت های بانكی شهروندان برداشت كردند.

به گزارش دنیای 77 ، سرهنگ داوود معظمی گودرجی وی گفت: بیشتر شهروندان به پلیس فتا مراجعه و از برداشت های غیرمجاز از حساب بانکی خود شکایت داشتند و تیمی از کارآگاهان در حال تحقیق بودند.

وی افزود: تحقیقات درباره دلایل و روش های برداشت از حساب قربانیان انجام شد ، کارآگاهان با اشتراک بیانیه شاکی متوجه شدند شاکی در یک محله زندگی می کند و آنها را در مدت زمان مشخص از کارت های خودپرداز خود خریداری کرده اند.

رئیس پلیس فتا تهران افزود: کارآگاهان با دریافت این سرنخ ها مشکوک شدند که عامل یا مجرمان کارت های کارت بانکی را با استفاده از کلاهبردار کپی کرده اند.

گودرزی خاطرنشان کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد که چهار متهم برای برداشت از حساب های بانکی شهروندان با یکدیگر همکاری کرده اند و گفت: هویت و مکان محرمانه متهمان شناسایی و در یک عملیات هماهنگ چهار نفر دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان به جرم خود اعتراف کرده و اظهار داشتند که کارت 50 عابر پیاده را جعل کرده و از آنها کالا خریداری کرده اند.

براساس وب سایت پلیس گودرزی نیوز ، از دارندگان کارت هنگام خرید با کارت بانکی و هنگام انجام فعالیت های بانکی به صورت سیار ، از شهروندان خواسته شده است تا اولین رمز ورود را وارد کنند و از دیگران و فروشندگان خواسته شد تا از دادن رمزهای بانکی خود خودداری کنند. فروشنده موظف است دستگاه POS را به خریدار عرضه کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا