حوادث و رویداد

دستگیری سارق ۳ خانه در شهر ری /دوربین مداربسته دزد را لو داد

دستگیری سارق ۳ خانه در شهر ری /دوربین مداربسته دزد را لو داد

فرمانده انتظامی شهرستان رای از رسیدگی به دو فقره در مجموع 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش دنیای 77، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این دو فقره سرقت در شهرک رایا گفت: ماموران تیم عملیاتی کلانتری 175 باقرشهر به دلیل وقوع چند فقره سرقت اقلام از داخل خودرو به این پرونده رسیدگی کردند.مطالب بعداً هویت سارق با بررسی سیستم اطلاعاتی و دوربین مداربسته شناسایی و پس از آن ماموران با هماهنگی قضایی به مخفیگاه وی اعزام و در عملیاتی هماهنگ و هماهنگ متهم را دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رای گفت: در بازرسی از محل، چندین دستگاه لوازم خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و مقادیری اموال مسروقه نیز کشف و به مقر پلیس منتقل شد. سارق در بازجویی به 10 فقره سرقت نیز اعتراف کرد.

سه مورد سرقت در شهرستان ری کشف شد

فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به کشف سه فقره سرقت در شهرستان ری گفت: با توجه به شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم منزل وی در شهرستان ری، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیم عملیات قرار گرفت. کلانتری شهر

جلیلیان افزود: ماموران با پردازش اطلاعات متهم پرونده را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند. متهمان در بازجویی های ویژه پلیسی تاکنون به سه فقره سرقت از منازل در شهرستان رای اعتراف کردند. همچنین تحقیقات برای کشف سرقت های احتمالی بیشتر از این سارق ادامه دارد.

فرماندهی انتظامی شهرستان ری گفت: از مخفیگاه سارق چندین ملک مسروقه کشف و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا