عمومی

دستگیری اعضای یک تیم خرابکار در کردستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

دستگیری اعضای یک تیم خرابکار در کردستان - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار علی آزادی جمعه شب در جمع خبرنگاران در سنندج گفت: گروهی درب خانه را شکستند. سازمان بهداشت جهانی آنها به اتهام اقدام به قتل در اعتراضات اخیر دستگیر شدند.

وی افزود: در یک اقدام پیشگیرانه و پلیسی با همکاری سایر ادارات ذیربط تعداد 44 بطری مواد محترقه یا کوکتل کشف شد. مولوتفو 5 کپسول گاز آتش زا برای اموال و اماکن عمومی آتش سریع از این تیم سازمان بهداشت جهانی کشف شده

سردار آزادی خاطرنشان کرد: از این افراد یک گالن بنزین رها شده و سایر تجهیزاتی که برای ایجاد اغتشاش و آسیب رساندن به اموال دولتی استفاده می شد، کشف و ضبط شد.

وی افزود: این افراد از خرابکاری خود عکس می گرفتند و در فضای مجازی با ذکر مکان و زمان انجام آن برای شبکه ها و سایر رسانه های خود ارسال می کردند.

ساکجه فرمانده انتظامی کردستان از کشف 5 قبضه سلاح و یک قبضه تسمه خبر داد و گفت: ضدانقلاب قصد داشت با توزیع سلاح و مهمات اغتشاشگران را به هلاکت برساند که ماموریت آنها با تلاش اشراف اطلاعاتی پلیس خنثی شد.

سردار آزادی در ادامه سخنان خود از توقیف 65 قبضه سلاح خودکار آمریکایی در شهرستان دیواندره خبر داد.

وی افزود: این سلاح ها از استان آذربایجان غربی به مقصد استان مرکزی بارگیری و توسط پلیس دیواندره کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: قاچاقچیان به دنبال سرقت اسلحه شامل 45 قبضه سلاح بودند. کبسا کمر کلت و 20 عددوینچسترآمریکایی در میان معترضان در شهرهای مرکزی کشور توزیع شد.

دکمه بازگشت به بالا