استانی

دسترسی ۹۰ درصد دانش‌آموزان بروجرد به شبکه شاد

دسترسی ۹۰ درصد دانش‌آموزان بروجرد به شبکه شاد

دنیای 77 / لرستان سیستم آموزشی بروجرد اعلام کرد که 90 درصد دانش آموزان این شهر به شبکه سایه دسترسی دارند.

محمد مهراف جون در جلسه شورای آموزش و پرورش امروز ، 11 ژانویه ، برای عزاداری ایام فاطمیه گفت: “سه شاخص اصلی برای آموزش و پرورش شهرستان وجود دارد: المپیاد ، معدل نهایی و کنکور سراسری.” با یاری خداوند ، موفقیت چشمگیری در این شاخص کسب کرده ایم.

وی در خصوص تدریس در فضای مجازی افزود: کارگروه های مجازی با استفاده از توانمندی های کارشناسان ، رهبران آموزشی تشکیل شده و نظارت مستمر انجام شده است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد در مورد آمار دانش آموزان و مشارکت آنها در شبکه سایه اظهار داشت: تعداد کل دانش آموزان در بروجرد 53 هزار و 879 نفر است که 48 هزار و 582 نفر دانش آموز و 3979 نفر نیز مدیر شبکه شاد هستند و می توان گفت 90 درصد دانش آموزان ما سایه را دنبال می کنند.

مهراف جون خاطرنشان کرد: بازرسی و پایش حوزه آموزش در بستر یک شبکه شاد و ارائه مشاوره و مشکلات و انجام ارزیابی شخصی مدیران ، معلمان و مربیان انجام شده است.

وی افزود: به یاری خدا خانم Mehersa Shadbash از المپیاد آموزش و پرورش بروجرد آموزش و پرورش و کارآفرینی و آقای امیر علی صمدی پور از المپیاد زمین توانستند دو مدال برنز المپیاد ملی را از آن خود کنند و این دستاوردهای جدی و ارزشمند در سالهای اخیر بی سابقه بوده است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد در مورد دستاوردهای حوزه آموزش و فرهنگ گفت: امسال این شهرستان در مسابقات فرهنگی هنری به درخشش بی سابقه ای دست یافته و توانسته است 166 رتبه برتر فردی و 32 گروهی را کسب کند. یک کشور و 34 رتبه استانی بدست آورید.

مهرافجون گفت: به زودی با یاری خداوند متعال موزه آموزش و پرورش و سالن شخصیت های فرهنگی افتتاح می شود و برای استفاده از شخصیت های فرهنگی هوشمند و صادق بروجردی آماده استفاده می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا