ورزش

در نشست مسئولان ورزش با روسای فدراسیون‌های المپیکی چه گذشت؟ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

در نشست مسئولان ورزش با روسای فدراسیون‌های المپیکی چه گذشت؟ - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، ظهر امروز در مقابل دکتر سجادی رئیس کاروان اعزامی به المپیک 2020 ، دکتر علی نژاد معاون توسعه ورزش وزارت ورزش و جوانان ، دکتر فرهادی زاد معاون وزیر توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گزارش شده است. دکتر کیکاوس سعیدی ، دبیرکل کمیته ملی المپیک ، دکتر کاراخانلو ، رئیس آکادمی ملی المپیک ، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خلیلیان ، پیمان فخری ، رئیس مرکز بهداشت ملی گروه ، با روسای فدراسیون های المپیک دیدار و گفتگو کردند. فارسی توسط آکادمی ملی المپیک D. برگزار شد.

در ابتدای جلسه ، نصرالله سجادی رئیس کاروان اعزام شده به بازی های 2020 ، با استقبال و اذعان به دعای ماه مبارک رمضان ، نگرانی مربیان و البته ورزشکارانی که سهمیه المپیک را کسب کرده اند و یا شانس کسب سهمیه المپیک را دارند. علاوه بر گوش دادن به نظرات روسای فدراسیون مذکور ، تبادل تجربیات و تجزیه و تحلیل اقدامات صورت گرفته از سوی فدراسیون ها ، باید برنامه های لازم برای دوره پس از تاج گذاری انجام شود.

دکتر سجادی با تأکید بر اینکه مطالعه Quaid 19 در کلیه فعالیتهای جامعه بویژه اقتصاد و ورزش تأثیر گذاشته است ، اظهار داشت: “کمیته بین المللی المپیک به جز درگیری چندین جلسه با مسئولان فدراسیون های بین المللی برگزار کرد.” تاریخ و محل برگزاری مسابقات سایر مسابقات ورزشی هنوز مشخص نشده است.

وی گفت که قبل از المپیک سه بار شاهد تاریخ جنبش المپیک بوده است. وی گفت: “پس از دیدارهای بین مسئولان و کارشناسان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ، به این نتیجه رسیدیم که المپیک بین المللی و برنامه ریزی های لازم برای حفظ هرچه بیشتر شرایط برای آمادگی ورزشکاران انجام شده است.

دکتر علی نژاد ، معاون توسعه ورزش ورزشی وزارت ورزش و جوانان با تشکر از برگزارکنندگان این نشست ، خطاب به روسای فدراسیون های المپیک پرداخت و گفت: “نکته ای که باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد این است که ما عجله ای برای شروع تمرین نداریم.”

وی توصیه کرد: مسئولان فدراسیون های حاضر در این نشست از فضای مجازی برای فعالیت در خانه و فعالیت های آموزشی استفاده کنند و گفت: اولویت کار در فدراسیون ها حفظ و حفظ استحکام ورزشکاران است.

کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز در این جلسه گفت: ما در حال بررسی ویژگی های کمیته المپیک برای حمایت از رشته های المپیک هستیم: ” رئیس محترم ، به قهرمانان ورزشی اهدا می شود.

کیکاووس سعیدی توسط وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به عنوان یک نقش و نظارت توصیف شد: “ما آماده هستیم تا خدمات سخت افزاری و نرم افزاری را برای ورزشکاران کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک ارائه دهیم.” برای انجام این خدمات در ورزش های تاج.
دکتر مهین فرهادی زاد ، معاون توسعه ورزش بانوان در وزارت ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک زنان ، از فدراسیون های المپیک شرکت کننده در مسابقه سهمیه خواست تا 14 ماه را برای بازی های المپیک 2021 توکیو آماده کنند. به ورزشکاران این فرصت را بدهید که در مسابقات شرکت کنند که از نظر روحی و جسمی با شرایط مناسب شرکت کنند.

در ادامه این نشست ، دکتر قرخانلو ، رئیس آکادمی ملی المپیک ، خطاب به فدراسیون های المپیک گفت و گفت: “آکادمی ملی المپیک به عنوان یک مرکز آموزش عالی ، آماده ارائه خدمات مشاوره حضوری و تلفنی برای رعایت استانداردهای ستاد ضد تاج است.” این یک عرضه است.
دکتر مهرزاد خلیلیان ، رئیس تاجگذاری ورزش و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه این نشست با اقدامات خوب در این اقامتگاه مانند برگزاری جلسات منظم ، گزارش در مورد نتایج جلسات ، بحث در مورد آموزش ، درمان و سلامت ، نظارت بر سلامت ، ادامه داد. این ورزشکاران خواستار برگزاری المپیک شدند و به آنها دستور داده شد که با همکاری وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک مکانهای ورزشی را بازگشایی کنند.

پیمان فخری ، رئیس مرکز نظارت بر تیم ملی ، برنامه ها و تصمیمات کمیته ملی المپیک را برای تیم های ملی توضیح داد.
فعالیت های مورد نیاز برای راه اندازی اردوی المپیک مجازی توکیو 2020 ، طراحی شده توسط کارشناسان آکادمی ملی المپیک ، مهمترین بخش گفتگوی فخری بود که برای حفظ وضعیت جسمی ورزشکاران در ایالت طراحی شده است.

در پایان این نشست روسای فدراسیون های المپیک نظرات خود را به مسئولان و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بیان کردند که مهمترین آنها تهیه بسته های حمایتی برای بسته های ورزشی است. برنامه ها و برنامه های مربوط به آموزش مناسب ورزشکاران ، نگرانی از مکان مناسب برای آموزش قهرمانان ورزشی و نگاه ویژه به فدراسیون هایی که از تجهیزات مصرف کننده استفاده می کنند.

دکمه بازگشت به بالا