جامعه و خانواده

در حادثه معدن گیلانغرب چه گذشت

در حادثه معدن گیلانغرب چه گذشت

دنیای 77 / کرمانشاه گیلنگارب ، مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه در مورد جزئیات این حادثه معدن توضیح داد: “وضعیت دو نفر از مجروحان بحرانی بود. آنها به بیمارستان کرمانشاه هوایی منتقل شدند.”

جلیل بالایی در مصاحبه با دنیای 77 با اشاره به این حادثه در معدن در گیلانغار ، روستایی در بخش مرکزی شهر سیریتان اظهار داشت: امروز جمعه (4 ژوئیه) حوالی ساعت 1 بعد از ظهر.

وی ادامه داد: “در زمان حادثه که یا سقوط مین بود یا انفجار بنزین (احتمالاً) ، هفت معدنکار و کارگر در این سانحه زخمی شدند. نیروهای هلال احمر آنها را با تمام تجهیزات و امکانات از جمله آمبولانس مجهز به دستگاههای اکسیژن نجات دادند.” آنها برای کار آمدند اما متأسفانه یکی از آنها در این سانحه جان باخت.

مدیر کل مدیریت بحران کرمانشاه ، کوثر شیرین با یادآوری از تخلیه مصدومان بیشتر در بیمارستان گیلانگبار گفت: متاسفانه وضعیت این دو نفر جدی است.

بالایی با اشاره به دستور فرمانداری مبنی بر انتقال این دو نفر به بیمارستان کرمانشاه ، افزود: یکی از مصدومان با هلیکوپتر هلال احمر از بیمارستان كاسر شیرین به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شد و دیگری از طریق بیمارستان گیلانبارك به بیمارستان 520 ارتش کرمانشاه منتقل شد. مجروحان به بیمارستان های کسر شیرین و گیلان گارب منتقل شده اند.

وی اظهار داشت: این حادثه در کمترین زمان ممکن رسیدگی شده و همه دستگاه های ذیربط در حال کار هستند.

مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه از بررسی علت وقوع سانحه در این معدن توسط رئیس آژانس سمات استان کرمانشاه ، معاون وزیر معادن و یک تیم خبره اعزام شده به منطقه خبر داد و افزود: جزئیات این حادثه پس از بررسی های تخصصی اعلام می شود. این تصادف در اثر نشتی در معدن یا گاز ایجاد شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا