ورزش

درویش: مشکلی برای تمدید با سرلک و ترابی وجود ندارد!

درویش: مشکلی برای تمدید با سرلک و ترابی وجود ندارد!

به گزارش خبرگزاری دنیای 77؛ مدیرعامل پرسپولیس در خصوص تمدید قرارداد با ترابی، سرلک و… گفت: باید هماهنگ کنیم آقای گل محمدی بازیکنی که می خواهند.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که لیست را به او نداد؟ بیانیه: آنها لیست داده شده را دنبال می کنند. است.

درویش درباره معامله انصاری و فورد گفت: نامه استوکس رسیده و باید 86600 دلار بپردازیم و چند روز فرصت داریم. اگر با آقای انصاری فرد ملاقات کنیم، حکم تغییر نمی کند. رای دادگاه CAS آمده است و ما باید در اسرع وقت پرداخت کنیم. ما باید تا حد امکان از این حقوق دفاع کنیم.

وی در مورد پرداختی بازیکنان نیز گفت: تا چند روز آینده حقوق به ما پرداخت خواهد شد.

رضا درویش درباره گرفتن پروانه حرفه ای می گوید: این دعواها مانع از گرفتن پروانه حرفه ای می شود. رادو شانس دارد و ربطی به مجوز ندارد اما مثلا باشگاه بلژیک که قسط داده ایم و امروز یک قسط می دهیم و ماه آینده یک قسط می دهیم. ما قصد داریم اینها را با پولی که از سهام می آید بازپرداخت کنیم.

ژنرال سرخپوشان درباره این مبادله گفت: پول در باشگاه است، اما مراحل قانونی برای برداشت وجود دارد.

وی در خصوص بحث آکادمی و تداوم محسن خلیلی گفت: ما فردی کار نمی کنیم، در برنامه هستیم. همه پرسپولیسی هستند و آنچه پرسپولیس به وفور دارد یک تجربه غنی است. همه ما یک طرح و برنامه ای می خواستیم که به تصویب هیئت مدیره برسد. ما استفاده خواهیم کرد.

نتیجه یک پروسه است نه دست سرمربی. مربیان، بازیکنان و مدیران باید با هم همکاری کنند تا نتیجه بگیرند. آنها تاکنون در یکی دو بازی به در دسترس بودن خود نرسیده اند. اما با وجود مشکلات و مصدومان، نتایج خوبی گرفتند و مطمئن باشید بعدا بهتر می شود.

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا