ورزش

دردسر بیرانوند برای مدافع جنجالی استقلال!

دردسر بیرانوند برای مدافع جنجالی استقلال!

به گزارش خبرگزاری دنیای 77؛ محمد دانشگر مدافع تیم استل پس از پیروزی این تیم مقابل اسپند در جام حذفی گفت: بازی خوبی بود. اسپند یک تیم جوان، یکپارچه و با درایت است. به آنها خسته نباشید می گویم. سه چهار روز پیش از بازی خسته شده بودیم. خدا را شکر بردیم و صعود کردیم.

مدافع استقلال تاکید کرد: مشکلاتی داریم اما امسال هم مثل پارسال به دلیل مشکلات باشگاهی مثل مشکلات مالی یا زمینی بی تجربه بازی نمی کنیم تا چند سال پیش کار کنیم. نه اینکه مشکلی داشته باشیم. به هر حال می خواهیم امسال موفق باشیم و دل هواداران را شاد کنیم.

دانشگر افزود: اینکه ما ساکت هستیم به این معنا نیست که مشکلی نداریم. ما یک تیم هستیم و باید به هم کمک کنیم. راه قهرمانی راه سختی است و امید ما به خداست.

آیا بازیکنان استقلال دیروز و امروز از باشگاه پول نگرفتند و مشکل مالی چیست؟ وی در پاسخ به این سوال گفت: از فصل قبل مشکل داریم اما تاثیری بر ما ندارد. همه با هم هستیم و سعی می کنیم موفق باشیم.

مدافع استقلال که به همراه همبازی خود سیاوش یزدانی در جشنواره فیلم فجر برای تماشای فیلم علیرضا بیرانبهند (بیرو) بدون ماسک حضور داشت، اذعان کرد که این موضوع باعث آزار فرهاد مجیدی شده است. عالم گفت: آری; ما کار اشتباهی کردیم. ما هم عذرخواهی کردیم.

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا