ورزش

درخشش پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا/ عیسی، ستاره شماره یک قرمزها/ استقلالی‌ها با رفتن سعادتمند به آینده امیدوار شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دنیای 77؛ طی هفته گذشته شاهد اتفاقات زیادی در دنیای ورزش بوده ایم و در این گزارش به مهمترین رویدادها اشاره شده است.

برنده هفته: پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس که عملکرد بسیار خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت ، با شکست دادن دو تیم قدرتمند الصعد در قطر و پاختاکور ازبکستان به مرحله نیمه نهایی و نهایی این مسابقات صعود کرد.

890

از دست دادن هفته: آزادی

تیم فوتبال استقلال که پس از غلبه بر الاهلی عربستان به مرحله شانزدهم لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد ، پس از شکست 2-1 مقابل پاختاکور ازبکستان ، شانس صعود به مرحله بعد را از دست داد.

500

سرمربی هفته: یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی پس از قهرمانی در لیگ برتر با پرسپولیس در لیگ برتر ، مصمم است عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان با قرمزها داشته باشد و تاکنون به موفقیت رسیده و هواداران را خوشحال کرده است.

501

ستاره هفته: عیسی مسیح

مهاجم جدید پرسپولیس ، عیسی آل کثیر در لیگ قهرمانان عملکرد بسیار خوبی داشته و در موفقیت قرمزها نقش مهمی داشته است. وی نشان داد که هواداران نباید نگران ترک علی علیپور از تیمش باشند ، زیرا ایسا مسئولیت گلزنی خوب را بر عهده گرفته است.

518

تغییرات هفته: باشگاه استقلال

پس از اتفاقاتی که در این تیم رخ داد ، تغییراتی که توسط باشگاه استقلال انجام شده است پشت سر گذاشته شده و هواداران آبی پوشان امیدوارند که با کنار رفتن احمد ساداتمند روزهای درخشانی در انتظار آنها باشد. هواداران این تیم پرافتخار خواهان حضور پررنگ استقلال در مسابقات فصل آینده به ویژه در لیگ برتر هستند.

500

دروازه بان هفته: حامد شانس

حامد لاک ، دروازه بان جدید تیم فوتبال پرسپولیس که به عنوان جانشین علیرضا بیرانوند منصوب شد ، خیلی زود در بین هواداران محبوب شد و با عملکرد فوق العاده خود در لیگ قهرمانان آسیا به قلب سرخ پوشان راه یافت. شانس تاکنون توانسته 5 کلین شیت ثبت کند و فقط در بازی با الدحیل دروازه اش از روی نقطه پنالتی باز شد.

509

قهرمان هفته: بایرن مونیخ

تیم فوتبال بایرن مونیخ که در ماه های اخیر به قهرمانی های متوالی عادت کرده است ، با شکست 3-2 بورسیا دورتموند در سوپرجام آلمان نیز به روند قابل توجه خود ادامه داده است.

333

آسیب هفته: علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش ، ستاره فوتبال برایتون در دقیقه 50 بازی جام انگلیس مقابل منچستر یونایتد به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد ، بنابراین در ادامه مسابقه که با فروپاشی برایتون همراه بود ، نتوانست به تیمش کمک کند.

علیرضا جهانبخش

دکمه بازگشت به بالا