درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا از ویدیوهای کوتاه در فیس بوک
فیس بوک به سازندگان محتوا در بستر خود اجازه می دهد تا از طریق تبلیغات از فیلم های کوتاه درآمد کسب کنند.
به گزارش دنیای 77 ، فیس بوک این خبر را در یک وبلاگ اعلام کرد و برنامه خود را برای کمک به تولیدکنندگان محتوا در کسب درآمد توضیح داد. این اقدام پس از تلاش رقبای جوان فیس بوک برای جذب شخصیت های محبوب رسانه های اجتماعی صورت گرفت.
Snapchat ، متعلق به Snapchat ، به تولیدکنندگان محتوا که روزانه 10 میلیون فیلم کوتاه ویروسی در Snapchat Spotlight ایجاد می کنند ، پرداخت می کند. توییتر همچنین اخیراً از راه اندازی سرویسی به نام “Super Follow” خبر داده است که به کاربران امکان می دهد از طرفداران خود بابت مطالب اختصاصی هزینه دریافت کنند.
فیس بوک می گوید سازندگان محتوا اکنون می توانند از فیلم های کوتاه تر از یک دقیقه بیشتر از سه دقیقه قبلی درآمد کسب کنند.
فیس بوک همچنین در حال راه اندازی یک کمپین آزمایشی است که به نظر می رسد سازندگان محتوا مانند برچسب ها می توانند از آنها برای کسب درآمد از داستان های فیس بوک استفاده کنند.
اکنون محتواسازان بیشتری می توانند از طریق فیس بوک از فیلم های زنده درآمد کسب کنند که این فقط با دعوت امکان پذیر شده است.
به گزارش رویترز ، غول شبکه های اجتماعی اعلام کرده است که میلیون ها دلار صرف خرید ستاره های فیس بوک رایگان می کند که کاربران می توانند به عنوان پاداش به سازندگان محتوا در فیس بوک لایو بدهند.
انتهای پیام