حوادث و رویداد

خیانت به شوهر با قتل پایان یافت/ کشتن نگهبان خوابگاه دختران با ۱۹ ضربه چاقو

اخبار آفتاب:

مأموران کلانتری 152 ایستگاه پلیس راه خانی آباد شامگاه شنبه 20 تیرماه سال گذشته جسد یک مرد را در نزدیکی کوره آجری کشف کردند. طبق تحقیقات انجام شده ، جوانان 19 بار مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند.

مأموران مأمور شناسایی پلاک یک دستگاه موتورسیکلت که در نزدیکی بدن قرار گرفتند و مقتول را به عنوان یک مرد 35 ساله به نام فرشید معرفی کردند. همچنین آموخته می شود که قربانی نگهبان خوابگاه دختران است و در شیفت استراحت خود به عنوان پیک کار می کند.

بی دینی با محکوم کردن شوهر 19 نگهبان خوابگاه به مرگ پایان می یابد

بعدا پلیس دوربین های مداربسته را بررسی کرد تا دریابد که دو جوان به مقتول حمله کرده و کشته شده اند ، و عاملان آن ، انسان ، 30 ساله و ارشیا 22 ساله دستگیر شده اند.

ارشیا ادعا می کند که انسان با همسر مقتول رابطه برقرار کرده است و به همین دلیل از او خواسته است که هنگام قتل به فارسیان گوش دهد.

در طول بازجویی ، بشر بیشتر ادعا كرد كه همسر مقتول دستور قتل شوهرش را داده است. وی اظهار داشت: مدتی پیش در گروه تلگرامی با شراره آشنا شدم و از آن روز پیامک و ارتباط تلفنی ما شروع شد تا اینکه به یکدیگر علاقمند شدیم. در ابتدا او نگفت که همسر دارد ، اما بعد از مدتی فهمیدم که عاشق او شدم و جدا شدن از او برایم غیرممکن بود. شراره با گفتن اینکه شوهرش معتاد بوده و او را آزار می دهد ، همواره همسر خود را بدنام می کند. او به من گفت كه كسی را استخدام كنم تا شوهرش را بكشد ، كه به او گفتم كه خودم شوهرش را مجازات خواهم كرد. آن شب به بهانه تحویل بسته ، به شوهرش زنگ زدم و او را به صحنه کشیدم ، و من و دوستم به قتل رسیدیم.

مأموران بعداً شراره را دستگیر كردند كه وی نیز هنگام بازجویی به گناه ادعا كرد.

با ادامه تحقیقات ، متهمان به زندان اعزام شدند تا اینکه قاضی تحقیق شعبه سوم دادگاه کیفری استان تهران ، ساسان گلامی ، هیمایون و ارشیا را به قتل و شراره را درگیر در قتل ها کرد. این سه متهم بزودی محاکمه خواهند شد.

دکمه بازگشت به بالا