ورزش

خودم را در رئال مادرید می‌بینم/ چیزی کمتر از «ناواس» ندارم

خودم را در رئال مادرید می‌بینم/ چیزی کمتر از «ناواس» ندارم

به گزارش شف، امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی که در تیم فوتبال پونفرادینا لالیگا 2 حضور دارد، درباره شرایطش در این تیم و حضورش در اسپانیا گفت: امسال خیلی پیشرفت کرده ام. ما دو انتخاب داریم. یا به جنبه های مثبت نگاه کنید یا مثل اکثر مردم به جنبه های منفی و ناسپاسی روی بیاورید و گریه کنید. همیشه شکرگزار بودم.

او درباره رویای پیوستن به رئال مادرید گفت: ما خودمان را در رئال مادرید می بینیم. من چیزی کمتر از کیلور ناواس (دروازه بان رئال) ندارم. او نیز این راه را در پیش گرفته است. الان هدفم این است که بازی کنم و روز به روز بازی را بهتر کنم.

دروازه بان تیم ملی ایران که در گذشته به نام پدرش احمدرضا عابدزاده نامیده می شد و زجر زیادی کشید، گفت: الان فکر می کنم نمی توانم بگویم آزار و اذیت بوده است. اگر این اتفاقات نمی افتاد و همه چیز خوب بود و راه باز بود، نمی فهمیدم چه می خواهم. آن چیزها باید اتفاق می افتاد.

عابدزاده که با فرمول یک صحبت می‌کرد، به وضوح نشان داد که چگونه اخلاق او با پدرش مطابقت دارد: “من خودم در بازی‌ها عالی بودم.” من در بازی‌های بزرگ‌تر، خودکار آرام‌تر هستم. شاید بزرگ شدن با پدرم چیزهایی برایم به ارمغان آورد. هر کسی شخصیت خودش را دارد. پدرم دروازه بان بزرگی بود و شخصیت او باعث شد بخشی از قلب همه باشد. من به او افتخار می کنم که همه چیز را به من آموخت.

دکمه بازگشت به بالا