استانی

خودرویی که تویوتا برای جابجایی بیماران بحرانی کرونا پیشنهاد کرده است + عکس

به گزارش خبرگزاری بورنا ؛ تاکنون 19 مورد در سراسر جهان گزارش شده است ، 3.25 میلیون مورد در سراسر جهان و 230،000 مرگ و میر. در ژاپن 14305 نفر به این بیماری مبتلا شده اند که از این تعداد 455 نفر فوت کرده اند. توکیو ، پایتخت این کشور ، بیشترین تعداد بیمار و کشته را دارد و پس از آن اوزاکا و کاناگاوا قرار دارند.

اکنون تویوتا برای بهبود اوضاع تلاش می کند. این هفته این خودرو اعلام کرد ماسک محافظ برای مراکز پزشکی ژاپن ایجاد می کند و قادر به تولید 40،000 ماسک محافظ در ماه است.

تویوتا همچنین به جابجایی بیماران مبتلا به Quaid 19 کمک کرده است. این شرکت 11 دستگاه خودرو را به بیماران عادی در مناطق استان توکیو ، چیبا و میاگی اهدا کرده است.

آخرین سهم تویوتا در تاج و تخت بحران این است که تویوتا هایز به وسیله ای برای انتقال 19 بیمار مبتلا به Covid بدحال تبدیل شده است. Toyota Quaid اولین اتومبیل است که برای انتقال 19 بیمار بیمار طراحی شده است.

این مدل ، بسیار شبیه به هایس ، خودرویی است که دارای سیستم کنترل ذرات موجود در هوا است و مانعی برای جدا کردن کابین راننده از صندلی بیمار دارد.

طراحی این خودرو نسبتاً ساده است: یک پنکه خروجی در حصار وسط خودرو قرار داده شده است تا هوا به طور مداوم به سمت عقب گسترش یابد و اجازه ورود هوای آلوده به داخل کابین را بدهد.

مدل جدید تویوتا برای پیوستن به ناوگان اصلی این شرکت برای انتقال بیماران به بیمارستان شووا در توکیو اهدا شده است. تویوتا در نظر دارد تولید این خودرو را به سایر مراکز درمانی و بیمارستانهای ژاپن ادامه دهد.

thumbnail_71317_toyota-سلامتی-برای بیماران با بیماری جدی

دکمه بازگشت به بالا