عمومی

خلع ید ۱۴۹ هکتار از اراضی ملی از تصرف متجاوزان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خلع ید ۱۴۹ هکتار از اراضی ملی از تصرف متجاوزان - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مسعود ملکی در جلسه شورای تامین، برای اجرای حکم دادگاه و رفع موانع و مشکلات اجرای حکم، در ایام عزاداری اقدام کرد. فرا رسیدن ماه محرم گفت: عاشورا مکتب شیعیان جهان است که امروز در میان همه ادیان الهی چهره خاصی دارد و به عنوان مکتبی ماندگار رونق یافته و کار و برکات آن در حال گسترش و پیشرفت است. .

وی با قدردانی از زحمات حافظان منابع طبیعی که جان خود را برای حفاظت از منابع طبیعی نثار کرده اند، گفت: صیانت از حقوق انفال و بیت. ثروت یکی از مهمترین دغدغه های منابع طبیعی است و همه باید در حفظ و حراست از منابع طبیعی تلاش کنند.

ملکی در ادامه ضمن قدردانی از حمایت همه جانبه استاندار محترم استان و پیگیری های سردار اکبرزاده نماینده ویژه استاندار در قرارگاه حفاظت منابع طبیعی گفت: انشاالله با اتخاذ تدابیر ویژه برای رفع موانع و مشکلات اقدام شود. در روند اجرای برخی دستورات و همکاری ها و قضائی استان ها و شهرستان ها، تعامل امنیتی و دستگاه های اجرایی به زودی اجرایی خواهد شد.

وی گفت: در 4 ماه گذشته حدود 149 هکتار از اراضی ملی به ارزش 9 هزار میلیارد ریال بر اساس دستور قضایی از زمین خواران ملی مصادره و در اختیار انفال و بیات قرار گرفته است. ثروت بازگردانده شد

ملکی از برخورد قاطع با زمین خواران ملی خبر داد و افزود: پیشگیری از زمین خواری و کنترل اراضی ملی با نظارت محسوس و نامحسوس و بازرسی شبانه روزی یگان حفاظت منابع طبیعی در دستور کار قرار گرفته و با آنان برخورد قاطع انجام می شود. اشغالگران اراضی ملی

دکمه بازگشت به بالا