عمومی

خبرگزاری آنلاین از تاثیرگذارترین رسانه‌ها در زنجان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین از تاثیرگذارترین رسانه‌ها در زنجان است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، امیر نعمتی روز دوشنبه با حضور در خبرگزاری آنلاین به مناسبت روز خبرنگار، با اشاره به اینکه با توجه به اهمیت رسانه در جامعه همواره تلاش می شود تا بر عملکرد رسانه های استان نظارت شود، اظهار داشت: در این راستا به دلیل اهمیت رسانه ها در جامعه، نظارت بر عملکرد رسانه ها در استان وجود دارد. بر این اساس خبرگزاری آنلاین استان جانجان یکی از رسانه هایی است که تا به امروز در عرصه های مختلف تاثیرگذار بوده است.

وی یادآور شد: این رسانه اگرچه در حوزه نیروی انسانی و سایر امور با مشکلات زیادی مواجه است اما به دلیل همین کمبود از رسالت اصلی خود عقب نشینی نکرده است.

این مسئول با بیان اینکه در شرایط کنونی و به دور از ثروت مادی کاری بسیار ارزشمند و دیرپایی است که رسانه های استان به ویژه خبرگزاری آنلاین انجام داده اند و همچنان قابل تقدیر است، گفت: رسانه رسالت بسیار سنگینی است. و هیچ گاه این مأموریت را به گروه خاصی محول نمی کند و یا نهضت بر اساس سرنوشت نیست و مأموریتش آگاهی بخشی، تنویر افکار عمومی و شفاف سازی جامعه است. چنین رسانه هایی هرگز نباید زیاد به نظرات سلیقه ای مردم توجه کنند.

نعمتی با اشاره به اینکه خبرگزاری آنلاین توانسته است هم افزایی خوبی با مجموعه هایی مانند تبلیغات اسلامی، حوزه های هنری و… ایجاد کند، گفت: در بسیاری از موارد موضوعاتی که خبرگزاری آنلاین دنبال می کند زمینه ساز خلق آثار هنری می شود. و این تعامل دوسویه است و در برخی موارد منجر به خوراک خبری برای رسانه های تولیدکننده این بخش می شود.

وی خاطرنشان کرد: دوره اخیر تحول در بخش صنعت با حضور مدیریت جدید، رویکرد جدیدی را در بحث صنعت استان ها در پیش گرفت که رویکردی تحول آفرین نیز هست. استان گفت: در این راستا طرح انتقالی برای همه مردم در حال تدوین است. این نقشه توسعه بر اساس اکوسیستم هر استان تهیه شده است و هر استان بر اساس اکوسیستم، مزایا، محدودیت ها و توانمندی ها نقشه راه خود را تدوین می کند و همچنین چالش های هر استان را برای اجرای فعالیت ها و سیاست های خود بر اساس این نقشه راه بررسی می کند. .

رئیس حوزه هنری استان زنجان در ادامه با تاکید بر اینکه نقشه راه دارای عناصر متعددی از جمله مسئله محوری، محیط زیستی و مردم محوری است به طوری که رویکرد ما در استان مشکل محور، محیط زیست و مردم محور است، خاطرنشان کرد: ما افراد به موضوع هستند و نظر گرفته می شود. چون این کارها برای مردم است.

وی یادآور شد: سال گذشته حوزه صنعت زنجان حدود 9 ماه با مشورت اندیشمندان و فرهیختگان اکوسیستم استان را تعدیل کرد و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که چشم انداز سه ساله ای را با عنوان زنجان تدوین کردیم. عاشورا گل سرسبد هنر و روایت هنری است. و انقلابی در فرهنگ عاشورا در زنجان رخ داده است، افزود: خوشبختانه ما جزو اولین استان هایی بودیم که در ستاد از این طرح تحول دفاع کردیم و امروز بر اساس این طرح برنامه ریزی هایی در حال تدوین است. .

نعمتی تصریح کرد: استان زنجان امروز نام پایتخت شور و شعور حسینی را یدک می کشد و از ویژگی های آن، عمدتاً حسینیه، مساجد، تکای، می توان به وجود بزرگان دینی و مذهبی اشاره کرد. از همه مهمتر اجتماع بزرگ مردم در هشتم محرم و یوم العباس.

وی به هنر انقلاب، اکوسیستم استان زنجان و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: به هنر انقلاب توجه کنید. نگرانی و مسئولیت های صنعت در پاسخ بسیاری از مسائل و آرمان های جامعه، باورها، ادعاها و باورها، باورها و باورهای درونی مهم است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان افزود: یکی از الزامات هنر انقلابی این است که موضوعات و مضامین خود را از دل جامعه و مردم بیرون بکشد.

نعمتی افزود: در هنر انقلاب با سه عنصر مهم محیط زیست، مردم محوری و مشکل گشایی و نقشه تحول آفرین حوزه صنعتی، در دوره تحول و روش های نوین حوزه صنعتی مواجه هستیم. تدوین بر اساس اکوسیستم استان است که حدود 9 ماه توسط کارگروه تحول استان و با همکاری کارگروه تحول ستاد اقتصاد زیستی انجام شد و سند تحول با بررسی فرصت ها و تهدیدها تحلیل و تحلیل می شود. . ، مشکلات و چالش ها، توانمندی ها و مزایای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی استان در ابعاد مختلف.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اکوسیستم استان زنجان تهیه شده و چشم انداز نقشه تحول استان نیز با عنوان زنجان پرچمدار هنر عاشورایی و توصیف هنری و انقلابی فرهنگ عاشورایی در زنجان و در هفته هنر انقلاب رونمایی شد.

رئیس صنعت زنجان خاطرنشان کرد: سند تحول حوزه صنعت استان بر اساس شش راهبرد اصلی بر اساس سند بالادستی و سند تحول معاونت راهبردی استان در زمینه آموزش، تبیین، تقویت است. قرارگاه، تولید، توسعه مخاطب و سازماندهی، گفت: مهم این است که با اهداف کمی و کیفی تعیین شده است که منجر به یکسری اقدامات عملیاتی می شود.

دکمه بازگشت به بالا