عمومی

حکیم قلب‌ها؛ سوگ نوشتی درباره استاد علی حکیمی

به گزارش دنیای 77 ، حجت الاسلام والمسلمین آ.ستاد علی حکیمی، کارشناس قرآن ، یکی از بزرگان دانشکده آموزش و پرورش خراسان مرحوم آیت الله شیخ مجتبی قزوینی است و اخیراً برادر عزیز علامه محمدرضا حکیمی درگذشت. متن زیر نوشته شده توسط دکتر سید محسن فاطمی، یک بورس تحصیلی فوق دکترا در رشته روانشناسی از دانشگاه هاروارد در ایالات متحده در مورد استاد علی حکیمی فقید نوشته شده است.
متن این یادداشت منتشر شده در صفحه اینستاگرام علامه حکیمی به شرح زیر است:

ازدر روزهای احتیاط ، وقتی سیل خروشان خشونت با شلیک پوچی و بیهودگی در رگهای زندگی به سرعت از بین می رود ، باور نکردنی است که از آن حکیمی صحبت کنیم که پر از عطوفت و رحمت بود. این دشوار است زیرا اتصال معانی متصل به زمینه سفت و سخت سو misتفاهم ها و سو mis تفاهم هایی که بر پیشانی بلند زمان ما نقش بسته است و حقیقت شهر ما بدان معنی است که جدایی آن یک کار خسته کننده است..

باورنکردنی است زیرا باد سنگین سالوس و تظاهر مانع از غرق شدن چشم در شک و تردید ناشی از جستجوی ذهنی و خیالی ستاره های ناب می شود.. فرزانه حکیم ، علی حکیمی اصیل بودند. در شعاع حضور معنوی ، قداست ، صبر تحسین برانگیز ، پیام نورانی ، پاکی روحانی تابناک ، صبر تحسین برانگیز ، سخنان نورانی ، پاکی بیقرار ، همدلی عمیق و ظاهر عمیق و زلالش سرشار از فضل اوست. ، او او است در جهت همه دانش ، در مصاحبه مخفی و غنی خود ، چهره خوشحال خود را پیدا کرد. علی حکیمی را نمی توان با مثال زمان ما سنجید. او طعم مطبوع معادن رحمت را در روح خود چشید و دارای عقل کامل بود و به دوام موقعیت آنها پی برد. قلب او سبک بود و با قلبی خوب ارتباط اصیل پیدا کرد.

چگونه علی حکیمی در متن قالب روشنفکری دنیایی قابل تبیین است؟ چگونه می تواند حلقه ها و توالی های ناشی از سهل انگاری خود را درک کند؟

او در سن ناب بود. دور از ریا و نفاق ، به دور از حیرت و فراعنه ، به دور از تکبر و حرص ، به دور از حرص و طمع. علی حکیمی حضور داشت و پر از سرعت بود. در توحید و عرفان لطافت و شفقت ، عشق و وحدت جریان داشت

چگونه می توان تکنیک های متورم را در رحم قفل عاقلانه بازار حیله گری پیدا کرد؟

حکیمی توسعه وجود را نشان داد. گسترده و ذاتی بود. این ابتکار و عزت بود. او ثابت قدم و مطمئن بود. این عظمت بود و زیبایی علی حکیمی فرستنده پول و ایمان ، زندگی و فضیلت ، بصیرت و بصیرت بود. او با گوهرهای ناب صداقت ، چشمه دانش آراسته شده بود. و او سکوت کرد و سکوتش پر از رمز و راز و معنی بود! چگونه توانستید با بدبختی جهل ، وحشت و درک مسخره کنار بیایید و چگونه می توانست با اعتماد به عمق احساسات اساسی خود با آرامش و اعتماد به نفس صحبت کند؟ شرح این قلب پاک و مهربان که خود نمونه ای از قلب الهی و قلب عرش بود ، در این مقاله نمی گنجد..

در مقابل خلأ مایاها ، که به سمت شعور شبه آمدند ، بازار حریص آنها را از طریق مراسم مختلف دعوت کرد ، شی به دنبال یک شی ناشناس بود. او در اوج دانش سكوت كرد و كوچكترين تمركز را بر خود حفظ كرد.
خواند و معنی دار بود. او به جای دعوت خود ، به درگاه خداوند دعا کرد. وی بدون درگیر شدن در کلمات ، در زمینه دانش عملی تجربه کسب کرد و از چشمه عرفان مست شد.
علی حکیمی آشفتگی درون را می دانست. . پذیرش اسرارآمیز و بدون قید و شرط او از هورناری کورن و ویلیام جیمز بهتر از آگاهی آموزشی کارل راجرز بود و عمق حضور وی حتی از الن لنجر نیز عمیق تر بود.

علی حکیمی قلب داشت. گوهري آراسته با ايمان ، عشق ، شفقت ، اعتماد به نفس ، خرد و قداست. حکیمی حکیم مرد سلطنتی بود. این تبلور نماز بود ، و نماز راه دعا بود ، و یادآوری امیدبخش و تبلیغ بشارت بود ، خورشید می درخشید. او سن قلب بود.

قلبی عاقل

/ 6262

دکمه بازگشت به بالا