ورزش

حمیداوی: هنوز مشکلاتمان با پرسپولیس حل نشده است

حمیداوی: هنوز مشکلاتمان با پرسپولیس حل نشده است

مالک باشگاه شهرخودرو گفت هنوز مشکلات آنها با پرسپولیس برطرف نشده است اما امیدوار است قول داده شده از سوی باشگاه پرسپولیس محقق شود.

به گزارش دنیای 77 ، فرهاد حمیدابی پس از انتخابات فدراسیون فوتبال در مورد حاشیه چند روز گذشته و شایعات بازداشت خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تنها موضوع تحویل خودروی ریگان نبود. انشاالله این خودروها به دست مردم برسد و مشکلات برطرف شود.

وی درباره مشکلات باشگاهش با پرسپولیس گفت: مشکلات ما هنوز حل نشده است و متأسفانه ما چند باشگاه می خواستیم و پول خود را نگرفتیم. معامله ما شش میلیارد است و کمیته دائمی رای داد که باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. البته عزیزان به ما قول داده اند که خدا بخواهد.

وی ادامه داد: در روزهای آینده تصمیمات جدی برای باشگاه خواهیم گرفت و امیدواریم اتفاقات خوبی رخ دهد. تاکنون تصمیمی برای جدایی قاسمی نژاد از خودرو اتخاذ نشده است. در مورد پرونده میروسلاو ، قطعاً می توانم بگویم که آقای باختری زحمت نمایندگی پرونده را کشید. البته مبلغ 400 400،000 نیست و 50،000 50،000 است. آنها ایران را ترک کرده اند. وی حتی اگر چک وی صادر شده بود ، کشور را ترک کرد.

حمیدابی در مورد احتمال تغییر مالکیت باشگاه گفت: هفته گذشته قرار بود به دلیل مشکلات شهر خودرو و عدم تحویل خودروهای ریگان خودرو تصمیم گرفته شود اما هنوز انجام نشده است ما کمیته ای را برای حل مسئله تشکیل داده ایم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا