حوادث و رویداد

حفاظت از جان و مال مردم از افتخارات پلیس است

حفاظت از جان و مال مردم از افتخارات پلیس است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: حفظ جان و مال مردم از افتخارات پلیس است: “حضور افراد شریف و متدین ، ​​علمای محترم و نیروهای مسلح قدرتمند امنیت خوبی را در خراسان جنوبی برقرار کرده است و می توان گفت که یکی از امن ترین استان های کشور است.”

به گزارش دنیای 77 ، “سردار حسین استاری” به نقل از “سردار حسین حسین آستاری” صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ، حجت الاسلام و المسلمین “سید علیرضا عبادی” صبح امروز ، اظهار داشت: نیروهای مسلح کشور را تجهیز کرده اند و در صدر خدمت به مردم قرار دارند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: با توجه به حضور افراد شریف و متدین ، ​​علمای محترم و نیروهای مسلح قدرتمند ، امنیت خوبی در خراسان جنوبی برقرار شده است و در حقیقت می توان گفت که این استان یکی از امن ترین استان های کشور است.

سردار آستاری اظهار داشت: پرسنل پلیس همیشه با ایجاد مدارس برای شهدا سعی در حفظ امنیت کشور می کنند و هرماه چندین نفر از همکاران ما برای امنیت به شهادت می رسند.

وی افزود: ناجا طی سالها در خدمت به مردم و ارتقاء امنیت در جامعه پیشرفت خوبی داشته است و مراکز رای گیری و رای گیری ادعا کرده اند که ناجا یک گروه در حال رشد است و در ارائه انضباط موفق بوده است.

سردار آستاری اظهار داشت: پلیس خراسان جنوبی با توجه به تجهیزات و امکانات لازم در استان اقدامات لازم را انجام داده است و استان همواره در ارزیابی ارزیابی نمره خوبی کسب کرده است.

ناجا قوی و قابل اعتماد است

حجت الاسلام نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی و سید علیرضا عبادی یک مسلمان افزود: “ناجا قدرتمند و معتبر است و نیروی انتظامی هر زمان که می خواهد ارزش ها را حفظ کند با غرور می درخشد.”

براساس وب سایت پلیس ، وی افزود: نیروی انتظامی با مسئولیت های مختلف خود می درخشد و دارای موقعیت ویژه ای در بین مردم است و یکی از پیشگامان خدمات عمومی است.

تلاش نیروی انتظامی استمرار شهادت و شهادت کارمندان است

فرمانده نیروی انتظامی همچنین با خانواده شهدای مدافع وطن “مهرداد صبجبان” دیدار کرد و خاطرنشان کرد: ادامه شهادت و شهادت پرسنل ، صحت تلاش نیروهای پلیس را تأیید می کند ، ما شهدا را ادامه خواهیم داد و به شهدا وفادار خواهیم بود.

سردار آستاری اظهار داشت: “امروز امنیت ایران خون شهدا است. اگر کشور سعادتمند و مرفه است و ما دنیا را مفتخر می سازیم آرزو می کنیم خون شهدا و والدین این عزیزان.”

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا بیش از 12،000 شهید و 20،000 جانباز را فدای انقلاب اسلامی کرده است. وی افزود: “پلیس گروهی است که هم در دوران دفاع مقدس و هم بعد از آن دفاع می کرده است و همچنان مبارزه نیروی انتظامی را برای حفظ شهادت و شهادت کارمندان تضمین می کند”.

سردار آستاری با اشاره به اینکه مسئولیت مستقیم امنیت کشور بر عهده پلیس است ، افزود: انشاء الله ، ایران اسلامی کشوری امن و با ثبات است و دشمنان همواره سعی در حمله به ایران اسلامی داشته اند ، اما ستایش به خدا است. حتی استان های مرزی مانند خراسان جنوبی از نظم و امنیت کامل برخوردار هستند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: “یاد و خاطره شهدا باعث برکت جمهوری اسلامی ایران شده است و اگر برای شهدا و ایثارگران شهدا نبود ، امروز هیچ گونه حفاظت دائمی در کشور وجود نخواهد داشت و ما راه شهدا را ادامه خواهیم داد و نامشخص خواهیم ماند.”

من باید بگویم؛ در سال 1911 ، مهرداد سبزهبان ، سرپرست کشور ، در جریان درگیری با افراد مسلح و فروشندگان مرگ در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید ، و پیکر وی در شهر بیرجند به خاک سپرده شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا