حوادث و رویداد

حریق گسترده ساختمان سه طبقه در محدوده بازار تهران

حریق گسترده ساختمان سه طبقه در محدوده بازار تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش گرفتن ساختمانی در بازار تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت و گو با دنیای 77 وی در این خصوص گفت: ساعت 16:30 امروز در محدوده بازار تهران آتش سوزی در یک کارگاه در خیابان مصطفی خمینی، کوچه غفاری، سامانه 25 آتش نشانی شهرداری تهران گزارش و اعلام شد. خدمات امنیتی که بلافاصله توسط سه ایستگاه پیگیری شد.تجهیزات به محل ارسال شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان در کمتر از سه دقیقه در محل حاضر شدند و متوجه یک ساختمان قدیمی سه طبقه آسیب دیده در کوچه ای باریک در بازار تهران شدند. این بنا دارای یک زیرزمین و دو زیرزمین بود که یکی دارای انبار نساجی و دیگری دارای کارگاه فلزی بود.

ملکی با بیان اینکه مونتاژ یک کارگاه نساجی و پرداخت هزینه کار، وضعیت ناامنی را ایجاد کرد، گفت: این محل دچار حریق شد و به طور کامل در شعله های آتش سوخت. آتش نشانان ابتدا چندین سیلندر 11 یا حتی 50 کیلوگرمی را خارج کردند، زیرا در صورت وقوع انفجار، بحران ایجاد می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی، آتش مهار شده و تاکنون تلفات جانی گزارش نشده است. لازم به ذکر است که برخی از این عملکردها به گونه ای است که سیلندرهای گاز به صورت کاملاً ناایمن در کنار یکدیگر قرار می گیرند. وضعیت برق و گاز ناامن و کمیت بسیاری از محصولات ناامن است.

وی در پایان گفت: آتش نشانان در حال انجام اقدامات ایمنی لازم در محل هستند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا