حوادث و رویداد

حریق گسترده در چند کارگاه و کارخانه در تهرانپارس/ اعزام ۱۲۰ آتش نشان به محل حادثه

حریق گسترده در چند کارگاه و کارخانه در تهرانپارس/ اعزام ۱۲۰ آتش نشان به محل حادثه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش سوزی گسترده در چندین کارگاه در شرق تهران گزارش شده است.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با دنیای 77، اظهار کرد: ساعت 16:30 امروز آتش سوزی گسترده در گردنه تهران، خیابان یاشاناوره، شرق تهران گزارش شد که بلافاصله 6 ایستگاه آتش نشانی و 15 تانکر به محل اعزام شدند. آتش نشانی و سه منطقه شهرداری که منطقه را پوشش می دهند. خودروها و سایر وسایل کمکی، بالابر و ماسک تنفسی نیز به محل حادثه رفتند.

وی گفت: محل آتش سوزی تعدادی کارگاه، مرکز صنعتی و کارخانه با سه یا چهار سقف و حدود 3000 متر بوده است. از این مکان ها برای کارگاه های تزریق پلاستیک، رنگرزی و رنگرزی، پارچه و غیره استفاده می شد. این مکان در حال سوختن بود و از شرق تهران دیده می شد.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان در محل حاضر شده و از جهات مختلف عملیات آب و کف را آغاز کردند. عملیات نیز با نردبان هیدرولیک انجام شد و ادامه یافت. با انجام عملیات به موقع و مناسب آتش نشانی، حجم سرکش آتش به سرعت تحت کنترل قرار گرفت. چندین کارگاه آتش گرفت و سقف ها تخریب شد و همین امر باعث ایجاد مشکل برای همان عملیات و گرمای بیش از حد شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: عملیات وارد مرحله لکه گیری شده و خطر سرایت به اطراف جلوگیری شده است. تاکنون تلفات یا تلفات جانی گزارش نشده است، اما این سانحه خسارت جدی به بار آورده است.

وی ادامه داد: عملیات همچنان ادامه دارد و با توجه به وسعت محل حادثه ممکن است عملیات زمان بر باشد. حدود 30 تا 40 آتش نشان در حال انجام عملیات هستند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا