استانی

جلسه شورای ترافیک گچساران برگزار شد

جلسه شورای ترافیک گچساران برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آنلاین ، نشست شورای ترافیک درختان در سالن فرمانداری این شهر برگزار شد.
با توجه به تصویب این جلسه ، سرهنگ حسینی راد رئیس پلیس راهور ، شهرک گچساران گفت: “تصویب شده است که کلیه نقاط تصادفی و تصادفی از جمله شناسایی اصناف در منطقه مورد بررسی و شناسایی قرار گیرد.”
حسینی عنوان کرد: اصناف مستقر در مناطق مستعد حوادث شهر در صورت داشتن شرایط لازم برای راه اندازی واحدهای صنفی خود از صنعت ، معدن ، تجارت یا سازمان های اجتماعی فرصت كوتاهی برای تغییر کلاس ها دارند. صنفی که مجوز ندارند نیز باید در اسرع وقت حرکت کنند و عذرخواهی کنند.
وی افزود: براساس فراوانی آمار تصادفات ، نقاط مهم حوادث را شناسایی کرده ایم و با شهرداری مکاتبه کرده ایم تا آنها را از بین ببریم و تصویب شده است که یک تیم اجرایی شامل شهرداری ، پلیس راهنمایی و رانندگی و دفتر فرمانداری از نقاط مهم حوادث مراجعه کنند. برای این کار باید اقدامات لازم انجام شود.
سرهنگ حسینی اظهار داشت: از مجموعه فرودگاه تا میدان نرگس ، بلوار ولیعصر یک روند مستعد تصادف محسوب می شود و این بلوار دارای بیشترین تعداد تصادفات است. 100٪ تصادفات با عابران پیاده روی می کند که 60٪ از آنها مربوط به بلوار ولیعصر است.
وی اظهار داشت: مصوب شد که همه گذرگاه های عابر پیاده در سطح شهر با علائم عمودی و افقی روشن شوند.
وی اظهار داشت: تا زمانی که دوربین هایی با سرعت در شهر معرفی نشوند که سرعت وسایل نقلیه باید کنترل شود باید سرعت نی ها نیز نصب شود ، سرعت کاه ها و برآمدگی های سریع و علائم باید مطابق با استانداردهای لازم باشد و همچنین ضربات سرعت نیز استاندارد نیست. برای اصلاح
سرهنگ حسینی در خصوص تصادفات موجود در این شهر گفت: در سال جدید شاهد کاهش تصادفات هستیم اما آمار تلفات در این شهر نسبت به مدت مشابه افزایش یافته است.
سرهنگ حسینی اظهار داشت: در صورت بروز حادثه عابران پیاده و رانندگان باید قوانین راهنمایی و رانندگی در شهر را رعایت کرده و از فضاهای خود عبور کنند ، پل های هوایی و مناطق ردیف شده مکانهایی هستند که عابران پیاده باید از آن مراقبت کنند تا از خود مراقبت کنند و از قوانین پیروی کنند. .
وی افزود: داشتن کارت گواهینامه ، کندی در بلوارهای سطح شهر ، مراقبت و مراقبت از مهمترین مواردی است که در صورت شکایت راننده ، از تصادفات کم خواهیم کرد.

دکمه بازگشت به بالا