عمومی

جشنواره فیلم فجر و پوشش تخصصی‌تر آن در رسانه ملی

جشنواره فیلم فجر و پوشش تخصصی‌تر آن در رسانه ملی

به گزارش منابع دنیای 77،
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر، نشست مشترک مدیران روابط عمومی جشنواره فیلم فجر و مدیران روابط عمومی صدا و سیما به منظور محک زدن قابلیت های تعاملی در محل دبیرخانه جشنواره فیلم فجر برگزار شد. بین دو طرف روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، پژمان کریمی، رئیس اطلاع رسانی و امور رسانه صدا و سیما، حمید خازنی نژاد، مدیر روابط عمومی صدا و سیما، احمدرضا سدار، معاون رئیس جمهور صدا و سیما و معاون روابط عمومی دهه فجر – کارگردان آرش رمضانیان.
در این جلسه برخی از برنامه ها و شبکه هایی که برای ساخت برنامه اعلام آمادگی کرده اند بررسی شد. در این جلسه همچنین مقرر شد معاونت صدا و شبکه رادیویی به برنامه های فرهنگی جشنواره توجه ویژه داشته باشد و این ویژه برنامه ها را در قالب ویژه برنامه برای بینندگان تحلیلی رادیو پخش کند.

رسانه ملی چهلمین جشنواره فجر را به صورت ویژه تری پوشش خواهد داد
رئیس اطلاع رسانی و امور رسانه های صدا و سیما در حاشیه این نشست به مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر گفت: در مورد صدا و سیما تلاش می کنیم که چهلمین جشنواره فیلم فجر را تماشا کنیم. جشنواره های فیلم به صورت تخصصی تر.»
او می گوید جشنواره فجر به چهلمین سال خود رسیده و دوران بلوغ خودش را تجربه می کند. یک فرآیند علمی برای کمک به رشد هر چه بیشتر جشنواره در حال توسعه است.
پیجمن کریمی گفت: امسال سعی داریم جشنواره را از نظر صدا و سیما در رسانه ملی خاص و خاص کنیم و مشکلات مختلف جشنواره را حل کنیم. این تدارک ویژه نیز به صورت زنده ضبط و ضبط شده است.
وی با اشاره به اینکه به زودی برنامه ویژه جشنواره اعلام می شود، گفت: چند گروه برنامه سازی و فنی امسال به صورت دائمی در راس جشنواره حضور خواهند داشت – رسانه های ویژه در طول جشنواره.

تلاش معاونان صدا منعکس کننده تغییر سبک جشنواره بود
معاون روابط عمومی صداوسیما احمدرضا سدار افزود: یکی از اتفاقاتی که در سال های گذشته رخ داد این بود که برنامه های رادیویی جشنواره به صورت سنتی پوشش داده می شد. تیمی در ستاد جشنواره با حضور منتقد یا مجری حضور خواهند داشت و با فیلمسازان صحبت می کنند و درباره فیلم ها صحبت می کنند.
وی ادامه داد: با توجه به رویکرد متفاوت و غنی‌تر جشنواره امسال نسبت به گذشته، تصمیم بر این شد که صداوسیما به این رویداد توجه بیشتری داشته باشد و علاوه بر برنامه‌های همیشه تولید شده، برنامه‌های جدیدی نیز ایجاد کند. و تحلیل انجام دهید.
در رادیو موظفیم تغییرات در نحوه برگزاری جشنواره ها را به طور دقیق انعکاس دهیم، صدار گفت: از آنجایی که شنوندگان رادیو به دلیل وسعت رسانه شنونده ای تحلیلی هستند و برنامه های جشنواره امسال نیز تحلیلی و علمی است، سعی می کنیم انعکاس دهیم. این برنامه ها در رادیو نیز.
معاون روابط عمومی صدا با اشاره به اینکه رادیو معرفت و رادیو اقتصاد دو شبکه ویژه جشنواره با چهلمین سالگرد هستند، گفت: چهل برداشت، پرانتز باز، تصاویر فانتزی، صبا کلاهدار و حوض نقره ای. این برنامه ها ممکن است تغییر کند و لیست نهایی در روزهای آینده اعلام خواهد شد. شبکه های رادیویی «جوان»، «گفتگو»، «فرهنگ»، «نمایش»، «سلامت»، «صبا» و «ایران» شبکه هایی هستند که هنوز برنامه هایشان مشخص نشده است، البته تعداد شبکه ها و برنامه های رادیویی. بیشتر خواهد بود.
چهلمین جشنواره فیلم فجر به دبیری «مسعود نقاش‌جاده» در دو بخش فرهنگی و رقابتی از سوم تا پنجم بهمن ماه برگزار می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا